سرمقاله

تهران - واشنگتن؛ آتش‌بس موقت ‪/‬ جلال خوش چهره

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • افتتاح پروژه‌های ارتباطی همراه اول با دستور رییس‌جمهور سایت‌های 5G کشور از مرز ۱۸۰۰ عبور کرد در آستانه روز جهانی ارتباطات، سایت نسل پنجم همراه اول در کتابخانه ملی ایران افتتاح شد تا تعداد سایت‌های 5G کشور از ۱۸۰۰ عبور کند.
  • برگزاری سی‌ودومین کنفرانس بین‌المللی برق با مشارکت همراه اول
  • برگزاری کنفرانس SCIoT 2024 با حمایت همراه اول
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 15613  |  صفحه ۷ | ایران زمین  |  تاریخ: 22 شهریور 1402
    با جدیت مسائل منابع انسانی صنعت نفت را پیگیری می‌كنم
    مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و تنی چند از روسای ستادی و عملیاتی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون با نماینده مردم شریف رامهرمز و رامشیر و عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی دیدار و مسائل مرتبط با حوزه صنعتی به ویژه منابع انسانی را با وی مطرح کردند.
    مدیرعامل این شرکت ضمن ابراز خرسندی از میزبانی این نشست و تاکید بر لزوم رفع موانع تولید گفت: علی رغم اعمال تحریم‌های ظالمانه علیه کشور اسلامی عزیزمان و شرایط آب و هوایی مناطق نفت خیز جنوب، خوشبختانه با عزم راسخ و تعهد مثال زدنی سرمایه‌های انسانی موفق به تحقق کلیه اهداف تولیدی سازمان مطابق با برنامه شدیم. قباد ناصری افزود: کارکنان شرکت کم و بیش با مشکلاتی مواجه‌اند که لازم است پیگیری جدی دراین خصوص صورت پذیرد تا موجبات افزایش میزان رضایتمندی و ارتقاء سطح انگیزش این قشر تلاشگر فراهم آید؛ البته مشکلات مذکور در اندازه‌ای نیستند که در اراده راسخ سرمایه‌های انسانی سازمان در راستای خدمت به ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی خلل وارد آورند. ابراهیم متینیان، نماینده مردم شریف رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی نیز تلاش‌های کارکنان صنعت نفت را ستودنی توصیف کرد و اظهار داشت: بسیاری از دستاوردها و پیشرفت‌های کشور تحت تاثیر مثبت تلاش‌های کارکنان صنعت نفت تحقق یافته و می‌بایست هر آنچه لازم است را برای پیشبرد این هدف به انجام رساند؛ لذا تمام مسائل و مشکلات منابع انسانی صنعت نفت را از مراجع ذیربط به صورت جدی پیگیری خواهم کرد.