سرمقاله

تهران - واشنگتن؛ آتش‌بس موقت ‪/‬ جلال خوش چهره

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • برگزاری کنفرانس SCIoT 2024 با حمایت همراه اول
  • آغاز به کار نخستین جشنواره فناورانه روابط‌عمومی کشور با حمایت همراه اول
  • رئیس اتاق ایران و عراق: توسعه برات الکترونیک و ابزارهای نوین تامین مالی، هزینه تولید را کاهش می‌دهد
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 15618  |  صفحه ۷ | ایران زمین  |  تاریخ: 22 شهریور 1402
    مدیرعامل شرکت گاز مازندران عنوان کرد
    هوش مصنوعی در خدمت مشترکان گاز مازندران
    با استفاده از فناوری های مبتنی بر هوش مصنوعی، ضمن کاهش هدررفت انرژی دریافت پاداش برای مشترکان گاز مازندران تسهیل خواهد شد.
    به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مازندران؛ قاسم مایلی رستمی ، مدیرعامل شرکت گاز مازندران با تاکید بر لزوم گذر از شیوه های قدیمی ارائه خدمات و استفاده از دانش روز با هدف ایجاد تحولات مثبت در خدمت رسانی به شهروندان از برنامه ریزی به منظور استفاده گسترده از فناوری های نوین در مجموعه گاز مازندران خبر داد و گفت: به دنبال اجرای طرح تخصیص پاداش به مشترکان خانگی که توانسته اند مصرف گاز خود را نسبت به سال گذشته کاهش دهند این شرکت با استفاده از هوش مصنوعی و ارسال پیامک به مشترک ، با هدف شناسایی رفتار مصرفی مشترکان و ارائه بازخوردهای اختصاصی به آنان را در دستور کار خود قرار داده است. "مایلی رستمی" افزود: در این فرآیند داده های مربوط به مشترکان، تحلیل و در گروه های تعریف شده بر اساس مولفه هایی همچون میزان مصرف، دسته بندی و بر طبق این گروه بندی، داده های مورد نیاز مشترکان در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.
    "سید عسگری حسینی" مجری این طرح نیز یادآور شد: در این حالت می توان به ویژه در شرایط اوج مصرف، به گروه های منتخب مشترکان بر اساس داده های طبقه بندی همچون میزان مصرف، اطلاع رسانی کرده و ضمن ارائه اطلاعات از وضعیت شبکه گاز، مخاطبان را با راهکارهای کاهش مصارف مازاد آشنا کرد. وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته بیش از 120 هزار مشترک خانگی در استان مازندران مشمول دریافت پاداش شده اند که پیش بینی می شود با این روش، با آگاه سازی شهروندان از وضعیت مصرف خود میزان همکاری در اجرای طرح های مدیریت مصرف و همچنین تعداد مشترکان خانگی مشمول پاداش ریالی افزایش قابل ملاحظه ای پیدا کند.