صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • رئیس اتاق ایران و عراق: توسعه برات الکترونیک و ابزارهای نوین تامین مالی، هزینه تولید را کاهش می‌دهد
  • همکاری همراه اول و شرکت انتقال گاز ایران باهدف بهبود خدمات مخابراتی و هوشمندسازی زنجیره ارزش
  • آغاز دور جدید حراج شماره‌های رند همراه اول
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 17179  |  صفحه آخر  |  تاریخ: 27 مهر 1402
    آنر Play 8T با تراشه دایمنسیتی ۶۰۸۰ و باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی معرفی شد
    برند آنر امروز از گوشی مقرون به صرفه جدیدی رونمایی کرده که با قیمت ۱۵۰ دلاری به فروش می‌رسد. براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، آنر امروز از یک گوشی مقرون به صرفه به نام آنر Play 8T رونمایی کرده که از باتری حجیم ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و سخت‌افزار کارآمد دایمنسیتی ۶۰۸۰ با فرکانس حداکثری ۲٫۴ گیگاهرتزی بهره می‌برد.
    در پنل جلویی آنر پلی 8T شاهد نمایشگر ۶٫۸ اینچی ال‌سی‌دی هستیم که از رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. طبق ادعای آنر، نمایشگر این گوشی قادر است به نرخ روشنایی ۸۵۰ نیتی دست پیدا کند. تراشه دایمنسیتی ۶۰۸۰ به کار رفته در آنر پلی 8T از پردازنده مرکزی ۸ هسته‌ای برخوردار است که شامل دو هسته کورتکس A76 با فرکانس ۲٫۴ گیگاهرتز و ۶ هسته کورتکس A55 با فرکانس ۲ گیگاهرتزی می‌شود.
    برای تصویربرداری، کاربران سیستم دوربین دوگانه را در اختیار خواهند داشت که شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 و لنز تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی می‌شود. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس‌های ویدئویی نیز برعهده دوربین ۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.4 خواهد بود که در ناچ حفره نمایشگر جای گرفته است.
    انرژی موردنیاز آنر پلی 8T توسط باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۳۵ واتی تامین خواهد شد. برای تسک‌های نرم‌افزاری، گوشی جدید آنر از اندروید ۱۳ برپایه MagicOS 7.2 استفاده می‌کند. از دیگر مشخصات فنی محصول آنر می‌توان اسپیکرهای استریو، جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون، درگاه کارت حافظه microSD و سنسور اثرانگشت ادغام‌شده با کلید پاور را نام برد.
    در نهایت باید اشاره کرد که آنر پلی 8T در سه رنگ مشکی،‌ سبز و نقره‌ای روانه بازار خواهد شد. کانفیگ رم ۸ گیگابایتی و حافظه ۲۵۶ گیگابایتی این گوشی با قیمت ۱۰۹۹ یوآن (۱۵۰ دلار) به فروش می‌رسد. با افزایش حافظه رم به ۱۲ گیگابایت، برچسب قیمتی آنر پلی 8T نیز به ۱۲۹۹ یوآن (۱۷۷ دلار) می‌رسد.