سرمقاله

نمونه کوچکی ازپروپاگاندای رسانه‌ای صهیونیسم! / سرمقاله محمدعلی وکیلی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • ایرانسل حامی دومین رویداد جامع معدن و صنایع معدنی
  • آمادگی ایرانسل برای همکاری با استارتاپ‌ها در حوزه هوش مصنوعی
  • برگزاری رویداد ایران‌هلث با حمایت همراه اول نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث با حمایت همراه اول به عنوان نخستین اپراتور سلامت کشور، برگزار می‌شود.
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 17222  |  صفحه ۷ | ایران زمین  |  تاریخ: 29 مهر 1402
    مدیر عامل شركت انتقال گاز ایران در آستانه فصل سرما:
    انتقال پایدار گاز بر مدار مدیریت جهادی است
    آذربایجان شرقی - فلاح: مدیرعامل شركت انتقال گاز ایران در نشست هم اندیشی مسئولین منطقه 8 عملیات انتقال گاز، انتقال پایدار گاز را ماحصل مدیریت جهادی و فعالیت خستگی ناپذیر كاركنان دانست.
    در این نشست كه در آستانه فصل سرما صورت گرفت، غلامعباس حسینی، مدیرعامل شركت انتقال گاز ایران، بر لزوم فعالیت مضاعف برای انتقال پایدار گاز و گذر موفق از فصل سرما تاكید كرد و گفت: در شرایط كنونی برای گذر مطمئن و موفق از فصل زمستان راهی جز فعالیت بر مدار مدیریت جهادی نیست. حسینی افزود: با توجه به ضرورت آمادگی در فصل سرد سال، تمامی گروه‌های تعمیراتی بایستی آماده بکار بوده تا بتوانیم در مواقع ضروری در سریعترین زمان ممکن، نسبت به انتقال پایدار گاز اقدام لازم را انجام دهیم. مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران به مشکلات فعالیت در مناطق شمال و شمال غرب کشور پرداخت و گفت: گرمای منازل هموطنانمان در سرما و یخبندان و همچنین چرخه اقتصادی کشور، با تعهد و مسئولیت پذیری کارکنان شرکت انتقال گاز علی الخصوص پرسنل مناطق عملیاتی میسر شده است.
    وی در ادامه بازآرایی ساختار سازمانی را یکی از دغدغه های اصلی عنوان كرد و تصریح نمود: بهبود ساختار سازمانی یکی از خواسته های به حق کارکنان شرکت انتقال گاز ایران بوده و مباحث بازآرایی و بروزرسانی ساختار سازمانی در دستور كار قرار دارد.
    مدیرعامل شركت انتقال گاز پس از استماع گزارشهای ارائه شده توسط مدیر و مسئولین منطقه 8 عملیات انتقال گاز اظهار امیدواری کرد و افزود: با تدابیری که در این جلسه اتخاذ می گردد شاهد تغییرات مثبت و ایجاد سرعت در روند اجرایی پروژه ها و رفع سریع چالشها باشیم. در این دیدار، فیروز خدائی مدیر منطقه 8 عملیات انتقال گاز ضمن ارائه گزارش عملکرد، به آمادگی این منطقه جهت عبور از فصل سرد سال اشاره کرد و گفت: با اقدامات انجام شده شرایط برای انتقال پایدار گاز در منطقه شمال و شمال غرب کشور فراهم شده است.
    خدائی افزود: همكاران تلاشگر این منطقه ضمن آمادگی حداکثری در تمامی تاسیسات تقویت فشار گاز و مراکز بهره برداری، با انجام تعمیرات و آماده‌سازی تأسیسات، ارتقاء راندمان و كاركرد توربین ها، رفع كمبودهای ابزاری و تامین امكانات و اقلام مورد نیاز، تمام تلاش لازم را برای انتقال پایدار گاز را به عمل می آورند تا زمستان امسال نیز با سربلندی سپری گردد. وی در ادامه به مشكل ناترازی گاز اشاره كرد و تصریح نمود: متاسفانه مشكل ناترازی در تولید و مصرف گاز را در سال گذشته داشتیم و این موضوع در تامین گاز مصرفی بخش صنعت در زمانهای پیك مصرف اثرساز بود، با این همه، خوشبختانه در طی سال گذشته محدودیت گاز در بخش های خانگی نبوده و با تمهیدات انجام یافته امیدوارم امسال هم با محدودیت گاز روبرو نشویم.
    بنابراین گزارش در این جلسه چالشها و موضوعات ارائه شده از سوی مدیر و مسئولین منطقه 8 مورد ارزیابی و منجر به اخذ تصمیماتی از سوی مدیرعامل شرکت انتقال گاز در راستای افزایش اثربخشی و کارایی عملکرد واحدها گردید. شایان ذکر است مدیرعامل شرکت انتقال گاز در پایان، ضمن بازدید از تاسیسات تقویت فشار گاز جلفا شیلتر جدید انبار كالای منطقه را نیز افتتاح کرد.