سرمقاله

نمونه کوچکی ازپروپاگاندای رسانه‌ای صهیونیسم! / سرمقاله محمدعلی وکیلی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • ایرانسل حامی دومین رویداد جامع معدن و صنایع معدنی
  • آمادگی ایرانسل برای همکاری با استارتاپ‌ها در حوزه هوش مصنوعی
  • برگزاری رویداد ایران‌هلث با حمایت همراه اول نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث با حمایت همراه اول به عنوان نخستین اپراتور سلامت کشور، برگزار می‌شود.
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 17228  |  صفحه ۷ | ایران زمین  |  تاریخ: 29 مهر 1402
    تداوم جهاد خدمات رسانی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی؛
    اجرای خط انتقال فاضلاب خیابان ایده لو با اعتبار 70 میلیارد ریال
    آذربایجان شرقی - فلاح: شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی در راستای تسهیل و تسریع در پروژه تونل انرژی با هدف تامین مطمئن و پایدار برق تبریز و افزایش سطح بهداشت محیط زیست و حفاظت از منابع آب موجود اقدام به اجرای خط انتقال فاضلاب در خیابان ایده لو کرد.
    شرکت آب و فاضلاب استان در راستای درخواست مدیریت برق منطقه ای آذربایجان و جلسات متعدد مبنی برای اجرای فوری خط انتقال فاضلاب و به منظور تسهیل و تسریع در پروژه تونل انرژی با هدف تامین مطمئن و پایدار برق تبریز و افزایش سطح بهداشت محیط زیست و حفاظت از منابع آب موجود به اجرای خط انتقال فاضلاب در خیابان ایده لو اقدام کرد.
    بعد از مطالعات و بررسی های فنی و جلسات متعدد طرح مذکور و هماهنگی های لازم و اخذ مجوز حفاری و ترافیکی عملیات اجرایی خط انتقال فاضلاب شروع شد. جنس لوله به کار رفته پلی اتیلن کاروگیت در سایزهای 600 و 1000 میلی متر با تعبیه منهول بتنی در فواصل معین و به طول 200 متر و با اعتبار 70 میلیارد ریال می باشد.
    شایان ذکر است خیابان ایده لو در حدفاصل ابتدای خیابان سرباز شهید تا اتوبان پاسداران تبریز و از مسیرهای پر ترافیک شهر تبریز قرار داشته و با عنایت به محدودیت های ترافیکی و وجود بستر سنگی و تعدد تاسیسات خطوط برق فشار قوی و تاسیسات مخابراتی، گاز و آب، حفاری به صورت ماشینی و دستی حتی قسمت هایی از مسیر تمام عملیات خاکبرداری به صورت دستی انجام گرفته است.