سرمقاله

نمونه کوچکی ازپروپاگاندای رسانه‌ای صهیونیسم! / سرمقاله محمدعلی وکیلی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • ایرانسل حامی دومین رویداد جامع معدن و صنایع معدنی
  • آمادگی ایرانسل برای همکاری با استارتاپ‌ها در حوزه هوش مصنوعی
  • برگزاری رویداد ایران‌هلث با حمایت همراه اول نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث با حمایت همراه اول به عنوان نخستین اپراتور سلامت کشور، برگزار می‌شود.
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 17231  |  صفحه ۷ | ایران زمین  |  تاریخ: 29 مهر 1402
    فرماندار ویژه کرج خبر داد
    ثبت نام ۱۱۹۳ داوطلب برای دو کرسی کرج، اشتهارد و فردیس در مجلس
    معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج گفت: ۷۴۲ صندوق اخذ در قالب ۵۶۹ شعبه ثابت و سیار برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری دراین شهرستان پیش بینی شده است.
    یحیی رمضانی در نشست خبری با موضوع برگزاری انتخابات که در فرمانداری کرج برگزار شد، افزود: این تعداد صندوق براساس رصدی که از تجارب برگزاری انتخابات در دوره های قبل بوده پیش بینی شد.
    معاون استاندار البرز گفت: از بین ۳۰ معتمد معرفی شده به هیات نظارت شهرستان کرج هشت نفر به عنوان معتمد اصلی و پنج نفر علی البدل انتخاب شدند. فرماندار ویژه کرج اضافه کرد: با احتساب هشت معتمد اصلی، یک حقوقدان دادگستری، شخص فرماندار و نماینده ثبت احوال در مجموع ۱۱ نفر اعضای هیات اجرایی انتخابات این شهرستان را تشکیل می دهند که این هیات فعالیت خود را آغاز کرده است . معاون استاندار البرز درادامه با اشاره به اینکه یک هزار و۱۹۳ نفر در این شهرستان داوطلب حضور درمجلس شورای اسلامی شدند ،گفت: یک نفر هم در کنسولگری خارج از کشور همراه با این تعداد برای دو کرسی مجلس حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد رقابت خواهد داشت . وی اضافه کرد: از مجموع یک هزار و۱۹۳ داوطلب مجلس این حوزه انتخابیه ۹۵۵ نفر مرد و ۲۳۸ نفر زن هستند.۱۳۴ نفر از داوطلبان دارای مدرک دکترا و ۳۱ نفر تحصیلات حوزوی دارند .
    رمضانی گفت: ۱۹۲ نفر از ایثارگران دفاع مقدس برای این دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه کرج، اشتهارد و فردیس نام نویسی کرده اند.
    فرماندار کرج اضافه کرد: بیشترین افراد داوطلب برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرج بین سن ۳۵ تا ۴۰ سال به تعداد ۲۷۳ نفر هستند . وی یاد اورشد: ۲۷ مهرماه تا سوم آبان ماه ثبت نام نهایی از داوطلبان صورت می گیرد که باید در سامانه جامع انتخابات وزارت کشور انجام دهند و هیچ گونه مراجعه حضوری در این زمینه پذیرفته نمی شود .
    فرماندار کرج بیان کرد: حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای مشروط به اجرای مولفه های جهاد تبیین است که باید در این زمینه بیان عملکرد دولت را داشت . وی اضافه کرد: دولت سیزدهم یک دولت انقلابی و جهادی است که به صورت میدانی و عملیاتی وارد عرصه خدمت به مردم شده و نمونه اقدامات بارزآن رشد هفت درصدی اقتصادی درسطح ملی و افزایش تولید ناخالص ملی، کاهش نرخ بیکاری است .
    رمضانی یاد آورشد: امسال با ایجاد قرارگاه های اجتماعی، مسکن، اشتغال و محرومیت زدایی سمت و سوی اعتبارات عمرانی به خدمات رسانی در مناطق کم برخوردار شهرستان کرج هدایت شده است.
    دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اسفند ماه امسال برگزار می شود.