سرمقاله

نمونه کوچکی ازپروپاگاندای رسانه‌ای صهیونیسم! / سرمقاله محمدعلی وکیلی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • ایرانسل حامی دومین رویداد جامع معدن و صنایع معدنی
  • آمادگی ایرانسل برای همکاری با استارتاپ‌ها در حوزه هوش مصنوعی
  • برگزاری رویداد ایران‌هلث با حمایت همراه اول نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث با حمایت همراه اول به عنوان نخستین اپراتور سلامت کشور، برگزار می‌شود.
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 17257  |  صفحه آخر  |  تاریخ: 29 مهر 1402
    اپل شاید آیپد ایر ۱۲٫۹ اینچی معرفی کند!
    دیجی تایمز گزارش داده که اپل در حال توسعه آیپد ایر با نمایشگر ۱۲٫۹ اینچ است اما به دلیل قیمت پایین‌تر از پنل متفاوتی نسبت به آیپد پرو ۱۲٫۹ اینچی استفاده خواهد کرد. دیجی تایمز گزارش داده که اپل در حال کار بر روی یک آیپد ایر بزرگتر با نمایشگر ۱۲٫۹ اینچی است که اگر محقق شود در واقع بزرگترین مدل آیپد ایر تا به امروز خواهد بود.
    دیجی تایمر با استناد به منابع صنعتی تاکید کرده که بر خلاف آیپد پرو ۱۲٫۹ اینچی، آیپد ایر ۱۲٫۹ اینچی از نمایشگر مینی ال ای دی برخوردار نخواهد بود. این دستگاه در عوض از همان فناوری ال سی دی استفاده شده در آیپد ایر فعلی ۱۰٫۹ اینچی استفاده می‌کند که البته با توجه به قیمت آن منطقی به نظر می‌رسد.
    آیپد ایر تنها در یک اندازه موجود است، بنابراین احتمال دارد که یک آیپد ایر ۱۲٫۹ اینچی علاوه بر مدل فعلی ارایه شود، درست به مانند رویه‌ای که اپل در مورد آیپد پرو ۱۱ و ۱۲٫۹ اینچی پیش گرفته است. خبر امروز با شایعه‌ای که 9to5Mac مطرح کرده هم راستا است که گفته بود اپل در حال توسعه دو مدل نسل ششم آیپد ایر است.
    از طرف دیگر برخی شایعات به این موضوع اشاره دارند که ممکن است اپل قبل از معرفی نسل ششم، از آیپد ایر ۱۲٫۹ اینچی رونمایی کند. آیپد ایر فعلی با تراشه M1 بیش از یک سال و نیم پیش عرضه شد و انتظار می‌رود مدل جدیدی با تراشه M2 در ماه‌های آینده معرفی شود.
    آیپد ایر ۱۰٫۹ اینچی کنونی از ۵۹۹ دلار شروع می‌شود در حالی که آیپد پرو ۱۱ اینچی از ۷۹۹ قیمت دارد، بنابراین احتمالا مدل ۱۲٫۹ اینچی آیپد ایر بین این دو محصول قیمت گذاری می‌شود، اما شایان ذکر است که نسل بعدی مدل های آيپد پرو به دلیل فناوری صفحه نمایش اولد که پرهزینه‌تر است، با افزایش قیمت روبرو خواهند شد.