سرمقاله

نمونه کوچکی ازپروپاگاندای رسانه‌ای صهیونیسم! / سرمقاله محمدعلی وکیلی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • ایرانسل حامی دومین رویداد جامع معدن و صنایع معدنی
  • آمادگی ایرانسل برای همکاری با استارتاپ‌ها در حوزه هوش مصنوعی
  • برگزاری رویداد ایران‌هلث با حمایت همراه اول نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث با حمایت همراه اول به عنوان نخستین اپراتور سلامت کشور، برگزار می‌شود.
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 17260  |  صفحه آخر  |  تاریخ: 29 مهر 1402
    قصه «یک روز عجیب» برای بچه‌ها به کتابفروشی‌ها آمد
    کتاب «یک روز عجیب» نوشته ابراهیم حسن بیگی توسط انتشارات به نشر (آستان قدس رضوی) منتشر و راهی بازار نشر شد. به گزارش مهر، کتاب «یک روز عجیب» نوشته ابراهیم حسن بیگی به تازگی با تصویرگری امیر نساجی توسط انتشارات به نشر (آستان قدس رضوی) منتشر و روانه بازار نشر شده است.
    این کتاب روایتگر روزهای اعتراضات و راهپیمایی‌های گسترده مردم در بحبوبه انقلاب اسلامی است که همگی از زن و مرد حتی بچه‌ها در آن حضور دارند. دوران انقلاب و ظلم و بی‌عدالتی‌های آن زمان که شاید تاکنون کودکان مجال اندیشیدن به آنها را نداشته‌اند.
    در این داستان قصه دختری روایت می‌شود که خود راوی داستان هم هست، او نقاشی دختری را می‌کشد که غمگین کنار پنجره ایستاده است. راوی پیش او می‌رود و با او حرف می‌زند. معلوم می‌شود که پدر و مادرش به تظاهرات رفته‌اند و او را با خود نبرده‌اند. آن دخترها به محل تظاهرات می‌روند و ادامه داستان در فضای سراسر رعب و وحشت در میانه اعتراضات مردمی علیه حکومت پهلوی روایت می‌شود. در این اثر در قالب داستانی خواندنی مخاطب کودک امروزی همراه با راوی داستان به میانه تجمعات اعتراضی علیه شاه می‌رود با آن‌ها هم صدا شده و شعار می‌دهد و در پایان با برخوردهای خشونت آمیز نیروهای شاه با مردم و راهپیمایی‌های اعتراضی مردمی و چگونگی رسیدگی به مجروحان در بیمارستان‌ها آشنا می‌شوند.