سرمقاله

استحاله ریاضی در نظام برنامه ریزی ایران ‪/‬ پیمان مولوی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • آمادگی ایرانسل برای همکاری با استارتاپ‌ها در حوزه هوش مصنوعی
  • برگزاری رویداد ایران‌هلث با حمایت همراه اول نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث با حمایت همراه اول به عنوان نخستین اپراتور سلامت کشور، برگزار می‌شود.
  • اعلام بسته تخفیفی ایرانسل ویژه روز جهانی ارتباطات
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 17452  |  صفحه ۷ | ایران زمین  |  تاریخ: 02 آبان 1402
    به میزبانی شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی
    برگزاری دوره آموزشی و گردهمایی گزینشگران صنعت آب و برق کشور
    آذربایجان شرقی - فلاح: دوره آموزشی و گردهمایی گزینشگران صنعت آب و برق کشور به میزبانی شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی برگزار شد. این دوره آموزشی با حضور نماینده هیات مرکزی هسته گزینش وزارت نیرو، رادمرد نماینده هیات عالی گزینش کشور و اعتمادی نماینده هسته گزینش شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور آغاز شد.
    نماینده هیات عالی گزینش کشور در این دوره آموزشی گفت: آموزش پایه، محور توسعه هر نظام است بنابراین توجه به آموزش نیروی انسانی عامل اصلی توسعه همه جانبه بوده و مسیر توسعه را هموار می کند.
    رادمرد افزود: متولیان امر گزینش باید آسیب شناسی حوزه عملکرد خود را بررسی کرده و به ترمیم نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت بپردازند و با رفع این مسایل تحول و نوآوری را در حوزه کاری ایجاد کنند.
    وی ادامه داد: در تأمین سلامت اداری و انسانی، گزینش نقش مهم و مؤثری دارد و با این فرآیند نیروهای متخصص و متعهد که به پویایی سازمان ها کمک می کنند، پایش می شوند.
    نماینده هیات عالی گزینش کشور خاطرنشان کرد: دغدغه اصلی گزینش افراد سالم در محیط کار است و کارکنان هرچقدر که فضای اداری و اخلاقی سازمان ها سالم تر و آرام تر باشد، تحقق و دستیابی به اهداف و تعالی سازمانی را بهتر پیش خواهند برد.
    نماینده هیات مرکزی هسته گزینش وزارت نیرو نیز در این نشست با اشاره به برگزاری این دوره آموزشی در استان آذربایجان شرقی از میزبانی شرکت آب و فاضلاب استان تقدیر و تشکر کرد. وی همچنین از زحمات تمامی مدیران دفتر گزینش شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از جمله مجموعه عوامل شرکت آب وفاضلاب آذربایجان شرقی که با کار جهادی زحمات زیادی می کشند، تقدیر کرد.
    مردانشاهی گفت: هدف از برگزاری این همایش آشنایی بیشتر گزینش گران با اصول ضوابط حاکم بر گزینش بوده تا بدین وسیله امر گزینش در وزارت نیرو بر اساس استانداردهای گزینش کشور اجرایی شود. وی خاطرنشان کرد: گزینش تجسس نیست بلکه به معنای دستیابی به نقاط مثبت داوطلبان است و احراز صلاحیت بر مبنای کیفیت و کمیت باید به اندازه ای باشد که برای عموم مردم اطمینان حاصل نماید.
    نماینده هیات مرکزی هسته گزینش وزارت نیرو ادامه داد: گزینش، جایگاه و نقش مهمی در این مجموعه دارد و به جذب نیروهای شایسته و متعهد که عرق سازمانی همراه با تعهد اسلامی دارند، کمک شایانی می کند. مدیرعامل آبفای استان نیز در این همایش از زحمات مدیر هسته گزینش آبفای کشور و دفتر گزینش شرکت آبفا استان در ساماندهی و گزینش نیروهای شرکت طی دو سال اخیر تقدیر و تشکر کرد و گفت: شرکت آب و فاضلاب استان به جمعیت بالای 4 میلیون نفر در شهرهای استان و 2760 روستا با جمعیت حدود یک میلیون دویست هزار نفری ارائه خدمات می نماید.