سرمقاله

زمان پایان و نتیجه درگیری غزه؟ ‪/‬ سیف الرضا شهابی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • آغاز عملیات اجرایی فیبرنوری ایرانسل در ۲۰ شهر جدید
  • سیفی: تامین مالی زنجیره تامین از بهترین ابزار‌ها برای مقابله با ناترازی بانک‌هاست
  • فراخوان جدید طرح پژوهانه همراه اول برای حمایت از پایان‌نامه‌ها و طرح‌های پژوهشی
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 17714  |  صفحه ۶ | حوادث  |  تاریخ: 07 آبان 1402
    دستگیری ۳۲ معتاد و خرده‌فروش در ۳ شبانه‌روز اخیر در سمنان
    فرمانده انتظامی شهرستان سمنان از دستگیری سه نفر اراذل و اوباش و ۳۲ نفر معتاد و خرده فروش مواد مخدر در نتیجه اجرای طرح فتح خبر داد. سرهنگ عباس عرب ۶ آبان ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان سمنان برابر تدابیر فرمانده انتظامی استان در راستای پاسخ به درخواستهای مردمی مبنی بر پاکسازی نقاط آلوده برخورد با ارازل و اوباش و هنجارشکنان سارقان و خرده فروشان مواد مخدر و ... اقدام به اجرای طرح فتح به مدت ۷۲ ساعت در سطح شهرستان کرد.
    وی با اشاره به دستگیری ۲۲ خرده فروش مواد مخدر، افزود: از متهمان مقادیری انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.
    به گفته سرهنگ عرب از یک واحد صنفی ۴ هزار و ۸۲۸ نخ سیگار ۷ بسته توتون ۴۰۹ بسته به همراه ۴ کیلو تنباکو ۴۴ بسته مایع پات سیگار الکترونیک و ۳۳ دستگاه پاد سیگار الکترونیکی کشف شد.
    این مقام انتظامی در ادامه با بیان اینکه ۳۲ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف در طول مدت زمان اجرای طرح توقیف شد اضافه کرد:یک دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه نیز کشف شد.
    فرمانده انتظامی شهرستان سمنان در پایان تصریح کرد: در مدت ۷۲ ساعت اجرای طرح فتح ۳ نفر از اراذل و اوباش یک متهم متواری و ۶۴ نفر اتباع بیگانه غیر مجاز دستگیر و اقدامات لازم در این رابطه صورت گرفت.
    همچنین فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار از دستگیری ۲ سارق با اعتراف به ۱۱ فقره سرقت سیم و کابل برق هوایی و اماکن خصوصی خبر داد.
    سرهنگ داود آقازاده افزود: در پی چندین فقره سرقت سیم و کابل برق هوایی و اماکن خصوصی در شهرستان گرمسار، ماموران پلیس آگاهی شهرستان به صورت شبانه روزی بر روی این پروندهها کار اطلاعاتی انجام دادند.
    وی به شناسایی و دستگیری دو سارق سابقه دار که تبعه یکی از کشورهای همسایه بودند اشاره کرد و گفت کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات فنی از متهمان به اظهارات ضد و نقیض آنان پی بردند.
    سرهنگ آقازاده تصریح کرد: سرانجام دو تبعه خارجی به ۱۱ فقره سرقت سیم و کابل برق هوایی و اماکن خصوصی اعتراف و انگیزه خود تهیه مواد مخدر و تامین مخارج روزانه زندگی خود اعلام کردند.
    فرمانده انتظامی گرمسار اظهار کرد: پرونده در این راستا تکمیل و همراه سارقان به دادسرای این شهرستان ارسال شد.