سرمقاله

نتانیاهو عبوس و سیاه پوش با قبول شکست ‪/‬ سیف الرضا شهابی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • آمادگی ایرانسل برای همکاری با استارتاپ‌ها در حوزه هوش مصنوعی
  • برگزاری رویداد ایران‌هلث با حمایت همراه اول نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث با حمایت همراه اول به عنوان نخستین اپراتور سلامت کشور، برگزار می‌شود.
  • اعلام بسته تخفیفی ایرانسل ویژه روز جهانی ارتباطات
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 17881  |  صفحه ۷ | ایران زمین  |  تاریخ: 09 آبان 1402
    در پی انجام رزمایش سطح A آتش سوزی و انفجار رقم خورد
    عملکرد موفق شرکت گاز استان آذربایجان شرقی
    آذربایجان شرقی - فلاح: رزمایش سطح A شرکت گاز استان آذربایجان شرقی در ایستگاه مرکزی شهرستان میانه با موفقیت پایان یافت.
    مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی در خصوص این رزمایش گفت: این رزمایش با سناریوی برخورد بیل مکانیکی به خط انتقال گاز منشعب و بروز حادثه انفجار و آتش سوزی با همیاری شرکت گاز زنجان به عنوان استان معین و منطقه ۸ عملیات انتقال گاز و سایر دستگاه های اجرایی و خدماتی با موفقیت پایان یافته است.
    نادر کمالی مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی با اشاره به گستردگی و شدت حادثه در سناریوی پیش بینی شده اظهار داشت: این حادثه به دلیل ضرورت مدیریت بحران آتش سوزی و انفجار و همچنین قطع گاز ۱۲ هزار مشترک شهرستان میانه و افت فشار گاز مشترکین کل استان به دلیل آسیب دیدگی خطوط اصلی انتقال گاز از اهمیت بالایی برخوردار بود.
    وی تصریح کرد: در این رزمایش ۱۲ ایستگاه TBS و ۲۸ ایستگاه گاز صنایع عمده درگیر بوده اند که ضرورت داشته است با کنترل بحران و قطع اولیه جریان گاز با تمهیدات لازم و سطح بندی مصارف با اولویت نسبت به تامین گاز مشترکین خانگی اقدام کرد.
    مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی ادامه داد: این رزمایش نیز همانند تمامی رزمایش های عملیاتی و امدادی با هدف حفظ آمادگی نیروها، هماهنگی دستگاه های اجرایی و شناسایی نقاط قوت و ضعف عملکردی در زمان بحران برگزار شده است.
    مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی اضافه کرد: این رزمایش با اعزام ۲۵ اکیپ در قالب ۱۵۰ نفر از نیروهای زبده امدادی و عملیاتی ساعت ۱۰ صبح آغاز و طبق سناریوی پیش بینی شده با موفقیت در ساعت ۱۵ پایان یافته است.