سرمقاله

نتانیاهو عبوس و سیاه پوش با قبول شکست ‪/‬ سیف الرضا شهابی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • ایرانسل حامی دومین رویداد جامع معدن و صنایع معدنی
  • آمادگی ایرانسل برای همکاری با استارتاپ‌ها در حوزه هوش مصنوعی
  • برگزاری رویداد ایران‌هلث با حمایت همراه اول نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث با حمایت همراه اول به عنوان نخستین اپراتور سلامت کشور، برگزار می‌شود.
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 17911  |  صفحه آخر  |  تاریخ: 09 آبان 1402
    وان پلاس 12R با بهبودهای قابل توجهی عرضه خواهد شد
    مشخصات فنی فاش‌شده از گوشی قاتل پرچمدار وان پلاس نشان می‌دهند که این دستگاه از بهبودهای مختلفی بهره خواهد برد. کوالکام به تازگی از تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل سه رونمایی کرده است. در این راستا، اکثر برندهای برجسته بازار تایید کرده‌اند که گوشی‌های پرچمدار آن‌ها با تراشه قدرتمند کوالکام همراه خواهند شد. برند وان پلاس نیز چندی پیش اعلام کرد که پرچمدار جدید این برند موسوم به وان پلاس ۱۲ به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه مجهز خواهد شد.
    حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به نظر می‌رسد وان پلاس قصد دارد از نسخه ارزان‌تر وان پلاس ۱۲ موسوم به وان پلاس 12R رونمایی کند که از تراشه سال قبل کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸ نسل دو بهره خواهد برد.
    افشاگری توییتری به نام کاربری ShishirShelke1 با لیست کردن مشخصات فنی وان پلاس 12R ادعا کرده که این گوشی با بهبودهای فنی مختلفی در مقایسه با نسل قبلی عرضه خواهد شد.
    مهمترین ویژگی وان پلاس 12R اضافه شدن تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو خواهد بود که از قدرت پردازشی بالاتری در مقایسه با سخت‌افزار وان پلاس 11R یعنی اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک بهره می‌برد. با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو، انتظار داریم وان پلاس 12R در زمینه‌های عملکرد پردازشی و پردازنده گرافیکی با پیشرفت قابل توجهی همراه شود.
    در بخش تصویربرداری نیز شاهد بهبود بزرگی برای وان پلاس 12R خواهیم بود چرا که این افشاگر ادعا کرده که گوشی جدید وان پلاس به سنسور تله‌فوتو ۳۲ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. برای مقایسه، وان پلاس 11R تنها از سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو برخوردار است. نمایشگر دستگاه نیز قادر است به روشنایی ۳۰۰۰ نیتی دست پیدا کند که رقم بسیار قابل توجهی است. گفته می‌شود فریم وان پلاس 12R نیز به جای پلاستیک از فلز ساخته خواهد شد.
    وان پلاس 12R احتمالا از باتری حجیم‌تری با ظرفیت ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نیز بهره خواهد برد. به لطف این باتری حجیم و مصرف بهینه تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو، به احتمال زیاد وان پلاس 12R قادر خواهد بود تا مدت زمان بیشتری کاربران را همراهی کند.
    شایان ذکر است که مشخصات فنی فاش‌شده از وان پلاس 12R با جزئيات فنی لورفته از وان پلاس Ace 3 کاملا مطابقت دارند. در این راستا، می‌توان انتظار داشت که وان پلاس 12R به عنوان نسخه بازار جهانی ایس ۳ در دسترس قرار بگیرد. متاسفانه هنوز زمان رونمایی از وان پلاس 12R مشخص نیست ولی این گوشی احتمالا با فاصله زمانی اندکی بعد از وان پلاس ۱۲ معرفی خواهد شد. در این رابطه، گوشی جدید وان پلاس در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۴ معرفی خواهد شد.