سرمقاله

سازمان ملل فشل و ضرورت حضور دبیرکل در غزه ‪/‬ سیف الرضا شهابی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • رئیس اتاق ایران و عراق: توسعه برات الکترونیک و ابزارهای نوین تامین مالی، هزینه تولید را کاهش می‌دهد
  • همکاری همراه اول و شرکت انتقال گاز ایران باهدف بهبود خدمات مخابراتی و هوشمندسازی زنجیره ارزش
  • آغاز دور جدید حراج شماره‌های رند همراه اول
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 18378  |  صفحه ۷ | ایران زمین  |  تاریخ: 17 آبان 1402
    فرماندار کرج تشریح کرد
    آخرین آمار توزیع کالاهای اساسی در کرج
    فرماندار کرج با اشاره به توزیع کالاهای اساسی از قبیل گوشت، مرغ، تخم مرغ، برنج، شکر در بازار شهرستان کرج از توزیع ۷۸ درصدی برنج خبر داد و بیان کرد: جهادکشاورزی در شش ماهه نخست امسال هزار و ۷۰۷ تن برنج در بازار توزیع کرده است و ۳۷۵ تن نیز در جریان توزیع است. یحیی رمضانی در نشست کارگروه تنظیم بازار شهرستان کرج اظهار کرد: از سهمیه ۲۲۶ تن گوشت قرمز منجمد ۱۰۰ درصد آن توزیع شده و از یک ماه اخیر نیز توزیع روزانه سه تن گوشت گرم گوسفندی و شش تن گوشت منجمد در میادین و بازار روزهای سطح کرج صورت می‌گیرد.
    وی بیان کرد: بر این اساس برای تامین و عرضه گوشت گرم تنظیم بازاری نیز هیچ محدودیتی در سطح شهرستان وجود ندارد و به میزان کافی ذخایر و کالاهای اساسی موجود است.
    فرماندار ویژه کرج با اشاره بر ضرورت افزایش نظارت و کنترل وضعیت عرضه در بازار افزود: گشت های بدون اطلاع قبلی در سطح شهرستان استمرار داشته و از هفته پیش رو نیز به صورت میدانی در بازار و فروشگاه های زنجیره ای حضور خواهیم داشت.
    رمضانی با اشاره به توزیع کالاهای اساسی از قبیل گوشت، مرغ، تخم مرغ، برنج، شکر در بازار شهرستان کرج از توزیع ۷۸ درصدی برنج خبر داد و بیان کرد: جهاد کشاورزی در شش ماهه نخست امسال هزار و ۷۰۷ تن برنج در بازار توزیع کرده است و ۳۷۵ تن نیز در جریان توزیع است.
    فرماندار ویژه کرج تصریح کرد: از یک هزار و ۸۵ تن شکر نیز بالغ بر ۷۲۱ تن توسط مباشران توزیع شده است.
    رمضانی در ادامه گفت: در دو ماه اخیر نیز ۴۷۰ تن مرغ گرم در بازار شهرستان کرج توزیع شده است.
    وی هم چنین بیان کرد: بسته بندی و بهداشت دام و طیور عرضه شده در میادین مورد توجه جدی مراکز بهداشت و دامپزشکی قرار بگیرد.
    فرماندار ویژه کرج در ادامه بر ضرورت پیش‌بینی میوه شب عید و جایگاه‌های عرضه تاکید کرد و افزود: با توجه به اینکه ۹۰ درصد جمعیت استان البرز در این کرج متمرکز است باید ضمن آسیب شناسی از روند توزیع میوه در مدت مشابه، نیازهای ضروری احصاء و برطرف شود و نظارت بر بازار میوه تداوم داشته باشد.
    رمضانی با تاکید بر اینکه میوه شب عید باید برای همه اقشار مورد دسترس قرار بگیرد گفت: جایگاه‌ها در شهرهای اقماری کلانشهر کرج نیز پیش‌بینی شود.
    وی با تاکید بر اینکه با تولیدکنندگان عمده میوه باید وارد مذاکره شد افزود: سازمان میادین شهرداری کرج از اکنون برای میوه شب عید و مناسبت های پیش رو در سال جاری برای عرضه اقلام مصرفی مناسب به فکر باشد و جایگاه های مناسب را پیش بینی کند.
    بنابر اعلام سازمان جهاد کشاورزی ۱۴ واحد تولیدی تخم مرغ در کرج فعال است و روند تولید تخم مرغ در سطح شهرستان کرج مطلوب می باشد به نحوی که روند توزیع به استانهای مجاور را نیز شاهد هستیم.