سرمقاله

حاکمان کشورهای عربی از سرنوشت سادات و مبارک درس بگیرند ‪/‬ سیف الرضا شهابی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • ایرانسل حامی دومین رویداد جامع معدن و صنایع معدنی
  • آمادگی ایرانسل برای همکاری با استارتاپ‌ها در حوزه هوش مصنوعی
  • برگزاری رویداد ایران‌هلث با حمایت همراه اول نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث با حمایت همراه اول به عنوان نخستین اپراتور سلامت کشور، برگزار می‌شود.
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 18579  |  صفحه ۷ | ایران زمین  |  تاریخ: 21 آبان 1402
    بررسی وضعیت ارتباطات سیار در مخابرات منطقه گلستان
    با حضور مدیر مخابرات منطقه گلستان بررسی وضعیت ارتباطات سیار در استان بررسی شد. به گزارش اداره روابط عمومی مخابرات منطقه گلستان ، با حضور غلامعلی شهمرادی وضعیت ارتباطات سیار در استان بررسی ومسائل مرتبط با نگهداری آن تشریح شد .
    مدیر مخابرات منطقه گلستان با اشاره به وضعیت کنونی ارتباطات سیار بهبود فرآیند نگهداری را بسیار مهم دانست وآنرا از فعالیت های اولویت دار مدیریت سیار دانست.
    وی با تاکید بر اینکه در قبال ارائه خدمات مناسب وخوب به مردم پاسخگو هستیم گفت:واگذاری سرویسهای مطلوب، رضایت مردم را در برخواهد داشت و تلاش برای تحقق این مهم را خواستار شد.
    غلامعلی شهمرادی نگهداشت ارتباطات پایدار سیار و رفع خرابی در کوتاهترین زمان را از عوامل موثر بر بهبود وضعیت نگهداری سیار دانست وگفت : در این جهت اقدامات و برنامه ریزی مناسب باید صورت گیرد .
    وی ایجاد مسیرها و تجهیزات جایگزین را کمک بزرگی به ایجاد ارتباط پایدار وجلوگیری از اختلال دانست وگفت : در بسیاری از مناطق این اقدام انجام شده ومی بایست با شناسایی نقاط آسیب پذیر تجهیزات جایگزین لازم برای آن مناطق راه اندازی شود تا تکرار اختلالات کاهش یابد.
    مهدی یزدانی مدیریت ارتباطات سیار مخابرات منطقه گلستان با تشریح مشکلات وموانع بر سر راه نگهداری مطلوب گفت : افزایش همکاری بین بخشی در مخابرات می تواند در رفع موانع تأثیر گذار بوده ومشکلات بر طرف شود.
    وی گفت براساس برنامه های در دست اجرا به زودی تمام سایت های 2G و3G به فناوری 4G ارتقاء خواهند یافت .