سرمقاله

دولت‌ها جهان را چگونه می‌بینند؟ / پیمان مولوی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • حمایت سوپراپلیکیشن «ایرانسل‌من» از کسب‌وکارهای اینترنتی
  • 20 سال اینترنت رایگان، جایزه پویش بازگشت به کلاس همراه اول
  • بررسی تفاوت‌های بلیط هواپیما چارتر و سیستمی
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 18688  |  صفحه آخر  |  تاریخ: 22 آبان 1402
    جنجال تازه برای جلوپنجره بی ام و سری ۷ با حفره‌های فناوری خودران!
    خریداران بی‌ام‌و سری ۷ در آلمان با سفارش سیستم خودران سطح ۳ شاهد تغییراتی در جلوپنجره خودرو خواهند بود که درنهایت بزرگ‌تر شدن آن را به همراه دارد.
    جلوپنجره بسیار بزرگ سری ۷ در کنار مدل‌های M3/M4، iX و XM موافقان و مخالفان زیادی دارد و زمانی که خبر مربوط به این خودروها را در پدال منتشر کردیم شاهد بازخوردهای بسیار زیاد و جنجالی بودیم. هم‌اکنون بی‌ام‌و به ابعاد قبلی این جلوپنجره کلیوی شکل راضی نشده و با سفارش بسته تکنولوژی جدید شاهد بدتر شدن آن نیز هستیم.
    بی‌ام‌و برای نصب سیستم خودران جدید روی سری ۷ مجبور شده سنسورهای اولتراسونیک، رادار و لیدار سه‌بعدی را به پرچم‌دار لوکس خود اضافه کند و برخی از این قطعات در بخش بالایی جلوپنجره جنجالی سری ۷ قرار گرفته‌اند. اگر به تصاویر دقت کنید شاهد بخش‌های چندضلعی با سنسورهای مستطیلی شکل در دو سمت جلوپنجره خواهید بود که باعث شلوغ‌تر شدن این قطعه مهم در طراحی جلوی خودرو شده‌اند. همان‌طور که گفته شد بسته تکنولوژی پرسونال پایلوت L3 فعلاً در دسترس مشتریان آلمانی قرار دارد اما نهایتاً در سایر بازارها نیز عرضه خواهد شد. البته باید اذعان کرد نسل جدید سری ۷ و i7 جدای از طراحی خود در سایر بخش‌ها حرف‌های زیادی برای گفتن دارند و اکثر کارشناسان از سواری آن‌ها تمجید کرده‌اند. نظر شما درباره طراحی جلوپنجره سری ۷ با سنسورهای سیستم خودران چیست؟