سرمقاله

حماسه اربعین غزه جایگزینی یقین با تردید پرتگاهی مهلک است / ابوالفضل فاتح

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • آغاز عملیات اجرایی فیبرنوری ایرانسل در ۲۰ شهر جدید
  • سیفی: تامین مالی زنجیره تامین از بهترین ابزار‌ها برای مقابله با ناترازی بانک‌هاست
  • فراخوان جدید طرح پژوهانه همراه اول برای حمایت از پایان‌نامه‌ها و طرح‌های پژوهشی
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 18892  |  صفحه ۵ | جهان ورزش  |  تاریخ: 25 آبان 1402
    با حضور مدیرعامل برگزار شد
    آئین تکریم و معارفه مدیر حراست جمعیت هلال احمر استان خوزستان
    آئین تکریم و معارفه مدیر حراست جمعیت هلال احمر استان خوزستان با حضور مدیرعامل، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر خوزستان، معاون مدیرکل حراست جمعیت هلال احمر، رئیس اداره آموزش حراست جمعیت هلال احمر، قائم مقام اداره کل حراست استان و اعضا شورای معاونین هلال احمر استان برگزار شد.
    وحید شعبانی در این نشست ضمن تقدیر از زحمات سرپرست پیشین این اداره بیان کرد: هر مجموعه یا سازمانی برای ایجاد حس امنیت در کارمندان و مراقبت از جان و مال آن به یک واحدی تحت عنوان حراست نیاز دارد، وجود این واحد و اهمیت آن مانند وجود قلب در بدن انسان است.
    او افزود: حراست به عنوان چشم مدیر در سازمان و با توجه به اشرافی که به مجموعه دارد می‌تواند مشاور خوبی برای مدیریت محسوب شود . البته بسیار روشن است که مسئولین حراست ، زمانی می‌توانند در این خصوص موفق باشند که از علم ، تخصص ،درایت و روشن بینی خوبی برخوردار باشند . در ادامه معاون مدیرکل حراست جمعیت هلال احمر به جایگاه حراست در جمعیت اشاره کرد و از معاونین و روسای ادارات خواست برای پیشرفت هرچه بهتر و بیشتر مجموعه با اداره حراست تعامل و همکاری داشت باشند.
    مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان خوزستان در ابتدای سخنان خود از عملکرد مدیریت پیشین اداره حراست تقدیر و برای مدیر جدید آرزوی توفیق کرد.
    او در ادامه به ساختار جمعیت هلال احمر اشاره و در توصیه‌هایی از مدیر جدید خواست با سعه صدر و پدرانه به مسائل بیاندیشد. در این نشست از زحمات میثم حیدری تقدیر و عباس بختیاری به عنوان مدیر جدید اداره حراست معرفی شد.