سرمقاله

ناکارآمدی ابتکار‌های آمریکا در جنگ غزه / جلال خوش‌چهره

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • آغاز عملیات اجرایی فیبرنوری ایرانسل در ۲۰ شهر جدید
  • سیفی: تامین مالی زنجیره تامین از بهترین ابزار‌ها برای مقابله با ناترازی بانک‌هاست
  • فراخوان جدید طرح پژوهانه همراه اول برای حمایت از پایان‌نامه‌ها و طرح‌های پژوهشی
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 19191  |  صفحه ۷ | ایران زمین  |  تاریخ: 30 آبان 1402
    انتشار فراخوان کنگره ملی شعر سرداردلها
    مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از انتشار فراخوان کنگره ملی شعر سرداردلها خبر داد . مجید منادی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به انتشار فراخوان چهارمین کنگره ملی شعر سردار دلها ویژه گرامیداشت یاد و خاطره ی شهید سرفراز اسلام و انقلاب حاج قاسم سلیمانی افزود : در کنگره امسال بناست ضمن گرامیداشت شهید حاج قاسم سلیمانی ، رشادت ها و‌مجاهدت های بی شمار سردار خادم سید الشهدا فرمانده ی محترم قرارگاه منطقه ای کربلا را ( که خود فرزند شوشتر است ) ارج نهاده و از خدمات بیشمار این عزیز تجلیل گردد .
    مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در ادامه با برشمردن بخش های جشنواره گفت : شهدای مدافع حرم ، شهید سردارحاج قاسم سلیمانی و طوفان القصی از بخش های اصلی این کنگره خواهد بود .
    دبیر شورای فرهنگ عمومی خوزستان ضمن تاکید به شرکت گسترده شاعران و علاقه مندان سراسر کشور در این رویداد ادبی و ارزشی ، مهلت ارسال آثار به دبیرخانه کنگره را ۲۰ آذر و برگزاری آن را ۲۹ آذر ماه ۱۴۰۲ اعلام و تاکید کرد : مهلت ارسال اثر به کنگره ملی سردار دلها قابل تمدید نخواهد بود و شاعران گرانقدر می توانند آثار خود را با موضوعات ذکر شده در فراخوان ، از طریق ایتا به شماره ۰۹۱۶۶۰۹۲۳۵۲ ارسال نمایند .
    مجید منادی در پایان اظهار داشت : دیدار با خانواده ی شهدای مدافع حرم شوشتر و تجلیل از آنان ، برپایی نمایشگاه عکس ، کتاب و نقاشی با موضوع سردارسلیمانی و مظلومیت مردم فلسطین و غزه از برنامه های این کنگره ی ملی و ادبی ست . لازم به ذکر است کنگره ملی شهر سردار دلها ۲۹ آذر ماه ساعت ۲۰ در تالار فرهنگ شوشتر برگزار خواهد شد .