سرمقاله

ناکارآمدی ابتکار‌های آمریکا در جنگ غزه / جلال خوش‌چهره

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • بازدید معاون فراجا از غرفه همراه اول در نخستین روز نمایشگاه ایپاس
  • سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس: نظام بانکی با فاینانس باید گره گشای واردات کشنده‌ها باشد
  • حضور همراه اول در ایپاس 2024 با ارائه سرویس‌های نوین ارتباطی
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 19220  |  صفحه ۱۲ |   |  تاریخ: 30 آبان 1402
    ورود «جستارهایی در اخلاق عدالت کیفری و جرم شناسی» به بازار نشر
    کتاب «جستارهایی در اخلاق عدالت کیفری و جرم شناسی» نوشته امیر مرادی نویسنده و پژوهشگر اخلاقِ عدالت کیفری و جرم شناسی، توسط نشر میزان منتشر و راهی بازار نشر شد. به گزارش مهر، کتاب «جستارهایی در اخلاق عدالت کیفری و جرم شناسی» نوشته امیر مرادی نویسنده و پژوهشگر اخلاقِ عدالت کیفری و جرم شناسی، به تازگی توسط نشر میزان منتشر و روانه بازار نشر شده است.
    مردای نویسنده این اثر درباره چگونگی شکل گیری این کتاب گفت: آنچه در این کتاب، گردآوری شده، برخی پژوهش های او مرتبط با اخلاق کاربردی و حرفه‌ای در گستره حقوق کیفری و جرم شناسی، ذیل شاخه اخلاق عدالت کیفری و جرم شناسی است، که طی دوازده سال گذشته در قالب پژوهش، نوشتار، و سخنرانی در فصلنامه ها و مجامع علمی کشور، به مناسبت های گوناگون ارائه شده است.
    این پژوهشگرِ اخلاق عدالت کیفری و جرم شناسی، افزود: با توجه اهمیت گرایش و سرفصل اخلاق عدالت کیفری و جرم شناسی در دنیا و نیز به فقر ادبیاتِ اخلاق مذکور در کشورمان، بر آن شده که برخی از مهم‌ترین پژوهش هایش که در این زمینه به صورت انفرادی و نیز با مشارکت برخی نویسندگان، تصنیف و تالیف نموده است را در راستای سهولت دسترسی دانشجویان و پژوهشگران این عرصه، در این مجموعه با ویرایش، دخل و تصرف و به روز نمودن؛ تدوین و بازنشر نماید؛ او اضافه کرد پیشتر - طی یک دهه گذشته، دو کتاب با عناوین اخلاق حرفه ای در گستره کنشگران حقوق کیفری (۱۳۹۷) و اخلاق حرفه ای جرم شناسان رهیافت تطبیقی (۱۴۰۱) را با نشر میزان به زیور طبع آراسته است.
    وی افزود: کنشگران این گستره در موقعیتی قرار دارند که تصمیمات و عملکردشان تاثیرات اجتماعی مهمی دارد؛ بنابراین وظایف و مسئولیت های حرفه ای ایشان، از دو بُعد فردی و سازمانی، حائز اهتمام و شایسته تحلیل است.