سرمقاله

بحران نیروهای کارنابلد! / محمدعلی وکیلی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • آمادگی ایرانسل برای همکاری با استارتاپ‌ها در حوزه هوش مصنوعی
  • برگزاری رویداد ایران‌هلث با حمایت همراه اول نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث با حمایت همراه اول به عنوان نخستین اپراتور سلامت کشور، برگزار می‌شود.
  • اعلام بسته تخفیفی ایرانسل ویژه روز جهانی ارتباطات
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 19325  |  صفحه ۱  |  تاریخ: 04 آذر 1402
    پایبندی به آرمان‌های امام(ره) رمز موفقیت‌های ملت ایران است
    فرمانده دانشگاه تربیت پاسداری امام حسین(ع) گفت: رمز موفقیت‌ها و پیروزی‌های ملت ایران این است که با وجود بمباران‌ها و سختی‌ها، پای فرمایش امام و تحقق مطالبات امام ایستادند. سردار «نعمان غلامی» در همایش اقتدار بسیج در سالن قلاویزان شهر ایلام اظهار کرد: در روایت‌های متعدد داریم که پرچم ظهور از ایران بلند خواهد شد و امام خمینی (ره) با همراهی مردم ایران اسلامی زمینه‌های تحقق این امر را فراهم کردند.
    وی گفت: رمز این موفقیت‌ها و پیروزی‌های ملت ایران این است که این ملت با وجود بمباران‌ها و سختی‌ها مردم پای فرمایش امام و تحقق مطالبات امام ایستادند، چنانچه که در طول تاریخ بی‌بصیرتی مردم باعث شد تا حادثه کربلا اتفاق بیفتد.
    فرمانده دانشگاه تربیت پاسداری امام حسین(ع) تصریح کرد: بسیجی ساختاری است که توانست بسیاری از زمینه‌های فراهم آورنده ظهور را فراهم آورده و هم چنین در کنار دولت و مردم برای حل مشکلات است.
    غلامی تاکید کرد: ایجاد قدرت و امنیت دو مقوله مهم در تحقق ظهور امام‌زمان و دستیابی به پیشرفت است که در حوزه ایجاد قدرت و بسیج امروز جهانی شده، در تمام نقاط عالم جوانه‌زده و توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از ملت‌های آزادی‌خواه دنیا در دنیا بی‌نظیر است و باعث شد تا امروز از ایران به‌عنوان یکی از کشورهای دارای نفوذ در سطح دنیا یاد شود.
    وی گفت: ایجاد امنیت یکی دیگر از مولفه‌های ظهور است که عامل اصلی ناامنی صهیونیست‌ها هستند و امروز می‌بینیم که یک مجموعه از جبهه مقاومت چگونه طوفان الاقصی را رقم زد و می‌بینیم که چگونه رژیم صهیونیستی چگونه هر روز به نابودی نزدیک شده و شکست غیرقابل‌ترمیم خوردند و این به برکت تفکر انقلاب اسلامی و اقتدار جمهوری اسلامی ایران و خون شهدا و حاج‌قاسم است و امروز این دستاورد برای ایجاد امنیت برای ظهور امام‌زمان (عج) در حال فراهم‌آوردن است.