سرمقاله

«شجاعت» کار ویژه رسانه‌ است ‪/‬ جلال خوش‌چهره

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • اعلام جزییات بسته‌های رومینگی همراه اول ویژه عرفه تا اربعین بسته‌های رومینگ همراه اول ویژه ایام عرفه تا اربعین، برای استفاده در کشور عراق اعلام شد.
  • فعال‌سازی بسته اینترنت رایگان ایرانسل ویژه انتخابات
  • تماشا و پیش‌بینی مسابقات یورو ۲۰۲۴ از لنز ایرانسل
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 19569  |  صفحه ۶ | حوادث  |  تاریخ: 07 آذر 1402
    برگزاری دوره‌های توانمندسازی برای ۲۰ هزار نفر از فرماندهان فراجا
    رئیس بازرسی کل فراجا گفت: برای سازمان عظیم انتظامی به روز شدن و افزایش توانمندی و مهارت کارکنان یکی از اصول بسیار مهم و اساسی است. سردار مهدی معصوم بیگی در یازدهمین دوره توانمندسازی و رشد تعالی معنوی و بصیرتی فرماندهان و مدیران خوزستان که امروز (۵ آذرماه) در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: سازمان انتظامی به منظور ارتقای آمادگی و مهارت فرماندهان و مدیران خود سلسله مباحث آموزشی را طراحی کرده است و در طول سال به مرحله اجرا می گذارد.
    به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی افزود: در سال جاری دوره‌های توانمندسازی و رشد و تعالی فرماندهان برای ۲۰ هزار نفر از فرماندهان و مدیران این دوره در سراسر کشور طراحی شده است.
    رئیس بازرسی کل فراجا با اشاره به اینکه بخشی از دوره‌ها به صورت متمرکز در تهران و بخشی هم در استان‌ها انجام می‌شوند، تصریح کرد: بنا بر نظرسنجی‌ها و بازخوردهایی که در سطح کشور انجام داده‌ایم، این دوره‌ها بسیار موثر بوده است.
    وی با بیان اینکه دوره‌های توانمندسازی و رشد و تعالی فرماندهان در اجرای ماموریت‌های محوله بسیار اثرگذار است، گفت: این دوره‌ها در استان خوزستان به بهترین شکل در حال انجام است و امروز هم تعداد قابل توجهی از فرماندهان و مدیران انتظامی استان خوزستان این کارگاه آموزشی را گذراندند
    سردار معصوم بیگی تصریح کرد: برای سازمان عظیم انتظامی، به روز شدن و افزایش توانمندی و مهارت کارکنان یکی از اصول بسیار مهم و اساسی است که باید انجام شود و موجب شود که ماموریت‌های خود را همواره به خوبی انجام دهیم.