سرمقاله

نیمه پر لیوان و مغالطه‌های اقتصادی / پیمان مولوی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • اعلام بسته تخفیفی ایرانسل ویژه روز جهانی ارتباطات
  • افتتاح پروژه‌های ارتباطی ایرانسل با حضور رئیس‌جمهور به مناسبت روز جهانی ارتباطات
  • افتتاح پروژه‌های ارتباطی همراه اول با دستور رییس‌جمهور سایت‌های 5G کشور از مرز ۱۸۰۰ عبور کرد در آستانه روز جهانی ارتباطات، سایت نسل پنجم همراه اول در کتابخانه ملی ایران افتتاح شد تا تعداد سایت‌های 5G کشور از ۱۸۰۰ عبور کند.
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 19837  |  صفحه ۷ | ایران زمین  |  تاریخ: 12 آذر 1402
    با حضور سرتیپ حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش
    بهره برداری از پروژه 266 واحدی مهر 1 شاهرود آغاز شد
    شاهرود- خبرنگار اطلاعات :پروژه ۱۳۸ هکتاری نهضت ملی مسکن شاهرود با حضور سرتیپ حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش و جمعی از مقامات استانی و شهرستانی کلنگ زنی شد. در این آئین همچنین با حضور استاندار سمنان، فرماندار شاهرود ، فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر ٥٨تكاور ذوالفقار، نماینده مردم شاهرود و میامی، شهردارشاهرود و جمعی از مسئولین کشوری و استانی تعداد ۲۶۶ واحد منازل سازمانی تیپ قرار گاه عملیاتی ۵۸ ذوالفقار و تیپ ۱۵۸ متحرک هجومی به خانواده‌های آن‌ها تحویل داده شد.
    امیر سرتیپ کیومرث حیدری در آیین آغازین عملیات اجرایی 266 واحد مسکونی کارکنان نیروی زمینی ارتش، اظهار داشت: همان گونه که مقام معظم رهبری در باب معیشت کارکنان تأکید داشتند، در این زمینه تلاش کردیم که در بعد مسکن کارکنان نیروی زمینی را بی‌نیاز کنیم.
    وی افزود: در این راستا عملیات احداث 23 هزار واحد مسکونی برای کارکنان ارتش آغاز شده است و تا امروز 10 هزار و 250 واحد تحویل شده و مستقر شدند و مابقی نیز در دست احداث است. فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: همچنین مزید بر این 55 هزار واحد دیگر در مسکن شخصی و ملکی نیز در دست احداث است که پیشرفت خوبی دارند و این واحد‌های مسکونی در شهرهای ارومیه، خوزستان، مشهد، سیستان و بلوچستان عملیات اجرایی آن آغاز شده است و امیدواریم کارکنان نیروی زمینی ارتش را در زمینه واحدهای سازمانی و شخصی بی‌نیاز کنیم. فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه در ۲۳ رسته دفاعی نیروی زمینی در بخش تجهیزات خود کفا هستیم، گفت: نیروی زمینی به خودکفایی بسیار خوبی در تامین تجهیزات رزمی مورد نیاز رسیده است و در چرخه دفاع زمینی، نیازمند هیچ کشوری نیستیم.
    امیر کیومرث حیدری تصریح کرد: تمامی تجهیزات مورد نیاز ارتش در بعد بالگردی, موشک ضد زره، موشک دورزن، و انواع سامانه‌های "جنگالی" که در بحث امنیت پایدار مورد استفاده قرار می‌گیرند نیروی زمینی در این زمینه خودکفا است و امروز توانسته است تمام نیازهای کشور را به خوبی پاسخ دهد. وی با تاکید ر اینکه بر اینکه این نعمت بزرگ مرهون بیانات رهبری بی‌بدیل حضرت امام و رهبر معظم انقلابدر بحث خودکفایی و خوداتکایی نیروهای مسلح ایران بوده است، ابراز داشت: نیروی زمینی ارتش در ادامه خودکفایی ایران در تامین تانک، تجهیزات جنگ الکترونیک و دیگر تجهیزات مورد نیاز نیز گامهای بلندی را برداشته است. فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران از برقراری امنیت مثال زدنی در مرزهای آسمانی و دریایی ایران نام بردو عنوان داشت: امروز اگر توفیق امنیت حاصل شده است به لطف گام برداشتن در مسیر بیانات مقام معظم رهبری بوده که از این بابت شکرگذار هستیم. استاندار سمنان نیز در این آئین بابیان اینکه استان سمنان از جمله استان‌های برتر در حوزه امنیت پایدار است، گفت: این امنیت مدیون پشتیبانی مردم، عنایت خداوند و مدیریت و اشراف پرتلاش نیروی نظامی و انتظامی است. محمد رضا هاشمی افزود: باوجود ناامنی‌های اطراف کشور عزیز ایران اسلامی، با اتکای به خداوند و نعمت ولایت، پشتیبانی مردم و اشرافیت و وحدت کامل بین نیروهای مسلح، از امنیت پایدار برخوردار هستیم و نباید فراموش کرد برای برقراری این امنیت افراد بسیاری از جان خود مایه گذاشتند و باید سرگذشت آنها در محافل بازگو شود.
    وی با تاکید بر اینکه برآورد ساخت «نهضت ملی مسکن» در این استان ۶۰ هزار واحد است که طی چهار سال باید تکمیل و تحویل شود و اکنون بالغ بر ۱۸هزار و ۳۰۰ واحد در شهرهای استان در حال ساخت است، ابراز داشت: استان سمنان در بحث طرح نهضت مسکن جزو استانهای پیشتاز در کشور است.
    لازم به ذکر است در شاهرود ۷۷۳ واحد طرح نهضت ملی در حال ساخت است که از میزان ۵۱۶ واحد آن به ارتش تعلق دارد.