سرمقاله

سیاست و اقتصاد امیدبخش / کمالالّدینپیرمؤذن

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • آغاز عملیات اجرایی پروژه فیبرنوری ایرانسل در شهر امیرکلا
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه فیبرنوری ایرانسل در آستارا
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه فیبرنوری ایرانسل در شهرهای اردکان، شوش و بندر دیلم
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 20351  |  صفحه آخر  |  تاریخ: 20 آذر 1402
    آنر مجیک ۶ پرو از قابلیت اتصال ماهواره‌ای پشتیبانی خواهد کرد
    گواهی 3C تایید می‌کند که پرچمدار برند آنر با ویژگی اتصال به ماهواره همراه خواهد شد. همانطور که می‌دانیم، آنر در حال آماده‌سازی برای معرفی و عرضه سری پرچمدار آنر مجیک ۶ است که شامل چهار مدل مجیک ۶، مجیک ۶ پرو، مجیک ۶ آلتیمیت و مجیک ۶ پورش دیزاین می‌شود. در این رابطه، شایعات ادعا کرده‌اند که سری آنر مجیک ۶ در ماه ژانویه سال آینده میلادی برای بازار چین معرفی خواهد شد.
    حالا در فاصله تنها یک مانده به رونمایی احتمالی از سری مجیک ۶، نسخه پرو سری یعنی آنر مجیک ۶ پرو در گواهی 3C لیست شد و جزئیات قابل توجهی از آن در دسترس کاربران قرار گرفت.
    مطابق انتظار، گواهی چینی 3C نشان می‌دهد که مجیک ۶ پرو (شناسه مدل BVL-AN16) از شبکه 5G پشتیبانی خواهد کرد. اما نکته قابل توجه لیست 3C مربوط به عبارت «Satellite mobile terminal 5G» می‌شود. این عبارت به روشنی تایید می‌کند که آنر مجیک ۶ پرو از قابلیت اتصال ماهواره‌ای پشتیبانی خواهد کرد. البته قبلا نیز مدیرعامل آنر اعلام کرده بود این برند در حال توسعه راهکارهای ارتباطی مبتنی بر ماهواره است.
    شایان ذکر است که به نظر می‌رسد ویژگی اتصال ماهواره‌ای تنها در اختیار مدل پرو خواهد بود چرا که ماه گذشته نسخه استاندارد سری یعنی مجیک ۶ در گواهی 3C‌ قرار گرفت و در این گواهی هیچ اشاره‌ای به پشتیبانی این گوشی از اتصال ماهواره‌ای نشده بود. ناگفته نماند که مجیک ۶ پرو و مجیک ۶ به ترتیب از شارژ ۱۰۰ واتی و ۶۶ واتی پشتیبانی خواهند کرد.
    مشخصات فنی آنر مجیک ۶ پرو
    گزارش شده که پرچمدار آنر به نمایشگر اولد با رزولوشن تصویر بالا مجهز خواهد شد که در خود یک ناچ کپسولی‌شکل برای دوربین سلفی دوگانه را جای داده است. به علاوه، قلب تپنده دستگاه نیز تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه خواهد بود که با یک تراشه اختصاصی گرافیکی، تراشه امنیتی و یک مدل هوش مصنوعی پیشرفته همراه می‌شود.
    آنر مجیک ۶ پرو با رابط کاربری جدید MagicOS 8.0 عرضه خواهد شد که مبتنی بر اندروید ۱۴ است. گروه دیگری از شایعات نیز اذعان داشته‌اند که این گوشی از نسل دوم باتری Qinghai Lake و پنل پشتی ساخته‌شده از شیشه نانوسرامیک برخوردار خواهد شد. به علاوه، آنر پرچمدار خود را به دوربین ۱ اینچی OmniVision OV50K مجهز خواهد کرد که از ویژگی گشودگی دیافراگم متغیر پشتیبانی می‌کند.