سرمقاله

پژوهش پلی به سمت پیشرفت / آرین احمدی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • آغاز عملیات اجرایی پروژه فیبرنوری ایرانسل در شهر امیرکلا
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه فیبرنوری ایرانسل در آستارا
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه فیبرنوری ایرانسل در شهرهای اردکان، شوش و بندر دیلم
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 20560  |  صفحه آخر  |  تاریخ: 23 آذر 1402
    دوربین آنر مجیک ۶ احتمالا به سنسور ۱ اینچی مجهز خواهد شد
    آنر در پرچمدار موردانتظار از سیستم دوربین قدرتمندی استفاده خواهد کرد که قادر است تصاویر باکیفتی را ثبت کند.
    آنر در حال آماده‌سازی برای معرفی نسل جدید سری پرچمدار خود موسوم به سری مجیک ۶ است که احتمالا در ماه ژانویه سال آینده معرفی خواهد شد. حالا به تازگی جزئیات جدیدی پیرامون سیستم دوربین این سری پرچمدار منتشر شده که خبر از دوربین یک اینچی، سنسور تله‌فوتو ۱۶۰ مگاپیکسلی و دوربین سلفی با قابلیت تشخیص چهره ۳ بعدی می‌دهند.
    افشاگری شناخته‌شده به نام Digital Chat Station با انتشار پستی در شبکه اجتماعی چینی Weibo ادعا کرده که آنر مجیک ۶ از یک سنسور OV50H، یک سنسور OV50K و سنسور پریسکوپی ۱۶۰ مگاپیکسلی بهره خواهد برد.
    دوربین OV50H یک سنسور 1/1.3 اینچی است در حالی که شایعات اذعان داشته‌اند OV50K از سنسور ۱ اینچی و یا 1/1.3 اینچی بهره می‌برد. جدا از تفاوت در آنچه گزارش‌های غیر رسمی ادعا کرده‌اند، سنسور OV50K از فناوری LOFIC بهره خواهد برد که قابلیت مشابه یک سنسور انباشته را به همراه دارد. فناوری شبیه به LOFIC را قبلا در گوشی‌هایی مانند اکسپریا ۱ مارک ۵ و وان پلاس اوپن دیده‌ایم.
    افشاگر DCS ادعا کرده که دوربین اصلی اصلی آنر مجیک ۶ (سنسور OV50K یا سنسور OV50H) از قابلیت گشودگی دیافراگم متغیر برای کنترل میزان نور ورودی به سنسور بهره خواهد برد. به لطف این ویژگی پیشرفته، دوربین می‌تواند در شرایط نوری مناسب تصاویر باکیفیت ثبت کند. با ضعیف شدن شرایط نوری، آنر مجیک ۶ همچنان قادر خواهد بود که تصاویر روشن‌تر با نویز کمتر را در اختیار کاربران قرار دهد.
    در ادامه گزارش خود، این افشاگر اعلام کرده که دوربین سلفی آنر مجیک ۶ از قابلیت تشخیص چهره سه بعدی ToF پشتیبانی خواهد کرد. همچنین افشاگر DCS اذعان داشته که آنر مجیک ۶ از قابلیت اتصال ماهواره‌ای نیز بهره خواهد برد که موضوع جدیدی نیست چرا که لیست 3C اخیرا وجود این قابلیت را در مجیک ۶ پرو تایید کرد.