سرمقاله

حماس _ اسرائیل در محک تجربه ‪/‬ جلال خوش‌چهره

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • آغاز عملیات اجرایی پروژه فیبرنوری ایرانسل در شهر امیرکلا
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه فیبرنوری ایرانسل در آستارا
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه فیبرنوری ایرانسل در شهرهای اردکان، شوش و بندر دیلم
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 21087  |  صفحه ۷ | ایران زمین  |  تاریخ: 05 دی 1402
    معاون ساخت و توسعه راه‌های روستایی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور خبر داد
    تسریع در بازسازی راه‌های روستایی شهرستان ملکان
    آذربایجان شرقی - ماهان فلاح: معاون ساخت و توسعه راه‌های روستایی و فرعی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور از سرعت گرفتن طرح‌های راه‌های روستایی در شهرستان ملکان خبر داد.
    خداداد مقبلی، در بازید از راه‌های روستایی شهرستان ملکان گفت: سازمان راهداری باید به اتمام زیرسازی و اجرای آسفالت جاده راه روستایی مبارک شهر یولقونلوی قدیم، سرویس کانال به‌ عنوان مسیر جایگزین برای رفع نقاط حادثه‌خیز پیچ مجاور پادگان الغدیر اقدام کند. وی افزود: اداره راهداری ملکان هم باید به تعریض راه روستایی ملکان آروق اقدام کند و آسفالت این مسیر از اعتبارات سازمان راهداری تأمین خواهد شد.
    مقبلی، از تخصیص اعتبار لازم برای اجرای روکش راه روستایی قره چال، شانه سازی و خط کشی راه روستایی آروق - آق منار، تسریع در اجرای طرح پل آغجه دیزج - شرازول با اعتباری افزون بر پنج میلیارد تومان خبر داد.
    نماینده ملکان و لیلان در مجلس شورای اسلامی نیز بر لزوم تکمیل و بهره برداری کامل از جاده سرچم تأکید کرد و افزود: این جاده بیش از ۲۷ سال است که عملیات احداث آن آغاز شده است ولی به بهره برداری نرسیده‌ است.
    موسوی افزود: هفت روستای شهرستان لیلان از این جاده عبور و مرور دارند اما به‌ علت تکمیل نشدن و استاندارد نبودن جاده خطرات جانی ناشی از تصادف مردم این روستاها را تهدید می‌کند.
    وی تسریع در تکمیل جاده قدیم ملکان به مراغه را ضروری دانست و ادامه‌ داد: با بهره برداری از این جاده علاوه بر کاهش بار ترافیکی در جاده اصلی مراغه به ملکان، مدت سفر از ملکان به مراغه هفت کیلومتر کاهش می‌یابد.