سرمقاله

حماس _ اسرائیل در محک تجربه ‪/‬ جلال خوش‌چهره

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • آغاز عملیات اجرایی پروژه فیبرنوری ایرانسل در شهر امیرکلا
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه فیبرنوری ایرانسل در آستارا
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه فیبرنوری ایرانسل در شهرهای اردکان، شوش و بندر دیلم
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 21102  |  صفحه ۱۰ | تولید و تجارت  |  تاریخ: 05 دی 1402
    امکانات بانک ایران زمین
    امکانات بانک ایران زمین
    سایت بانک ایران زمین برای ارائه خدمات به مشتریان خود، از بخش های مختلف دیگری نیز تشکیل شده است. از جمله امکانات مهم دیگری که در سامانه izbank.ir به مشتریان ارائه می شود، می توان به موارد زیر اشاره کرد.
    محاسبه شماره شبا
    افرادی که بر حسب نیاز خودشان، قصد دریافت شماره شبای بانکی خودشان را دارند، می توانند به بخش مربوط به محاسبه شماره شبای بانک ایران زمین وارد شوند و اقدام به وارد کردن اطلاعات لازم برای محاسبه شماره شبا کنند. امکان دریافت شماره شبا از طریق وارد کردن شماره کارت و یا وارد کردن شماره حساب وجود دارد.
    دانلود رمز ساز
    طبق قانون رمز دوم پویا، افرادی که قصد انجام تراکنش های بانکی به صورت آنلاین را دارند، می بایست که حتما رمز ساز پویای خود را فعال نمایند. در صورتی که جزء مشتریان بانک ایران زمین می باشید؛ می توانید برای دانلود رمز ساز پویا از طریق سایت izbank.ir اقدام کنید و برای هر تراکنش خودتان رمز دوم جدیدی از برنامه رمز ساز دریافت کنید.
    محاسبه سود علی الحساب سپرده
    آن دسته از افرادی که یک حساب سپرده علی الحساب در بانک ایران زمین باز کرده اند و در حال حاضر می خواهند بدانند که این حساب سپرده چه سودی دریافت می کند؛ می توانند به سایت ایران زمین و به بخش مربوط به محاسبه سود علی الحساب سپرده ها وارد شوند و با وارد کردن یک سری اطلاعات مانند نوع سپرده، کمترین مبلغ مانده در سپرده در یک ماه و ... اقدام به محاسبه سود سپرده مد نظر خودشان کنند.
    جستجوی شعب
    افرادی که برای انجام امور بانکی خودشان نیاز به مراجعه حضوری به یکی از شعب بانک ایران زمین را دارند؛ می توانند با مراجعه به سایت www.izbank.ir و ورود به بخش جستجوی شعب، نزدیک ترین شعبه به محل زندگی خود را پیدا کنند و به شعبه مد نظر و جستجو شده خودشان مراجعه کنند. همچنین، افرادی که قصد افتتاح حساب در بانک ایران زمین را دارند، می توانند برای جستجوی نزدیک ترین شعبه محل زندگی خودشان از طریق این سایت اقدام کنند.