سرمقاله

حماس _ اسرائیل در محک تجربه ‪/‬ جلال خوش‌چهره

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • آغاز عملیات اجرایی پروژه فیبرنوری ایرانسل در شهر امیرکلا
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه فیبرنوری ایرانسل در آستارا
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه فیبرنوری ایرانسل در شهرهای اردکان، شوش و بندر دیلم
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 21116  |  صفحه آخر  |  تاریخ: 05 دی 1402
    ریلمی جی‌تی نئو ۶ ارزان‌ترین گوشی مجهز به اسنپدراگون ۸ نسل دو خواهد بود
    به تازگی گزارشی ادعا کرده که یک گوشی جدید از برند ریلمی می‌تواند لقب ارزان‌ترین گوشی مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو را به خود اختصاص دهد. در نیمه دوم سال ۲۰۲۳ میلادی، برند ریلمی از دو پرچمدار خود به نام‌های ریلمی جی‌تی ۵ و ریلمی جی‌تی ۵ پرو برای بازار چین رونمایی کرد. حالا اما به نظر می‌رسد این برند در حال ساخت و توسعه چندین گوشی جدید از جمله ریلمی جی‌تی نئو ۶ و سری ریلمی ۱۲ است که احتمالا در اوایل سال ۲۰۲۴ میلادی معرفی می‌شوند.
    حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، یک افشاگر شناخته‌شده ادعا کرده ریلمی جی‌تی نئو ۶ که یک پرچمدار اقتصادی به شمار می‌رود با برچسب قیمت بسیار مناسبی روانه بازار خواهد شد.
    افشاگری به نام Digital Chat Station با انتشار پستی در شبکه اجتماعی Weibo به ارائه توضیحاتی پیرامون گوشی‌های موردانتظار ریلمی برای بازار چین پرداخت. این افشاگر در ابتدای گزارش خود اعلام کرده برخی از گوشی‌های ریلمی از سنسور IMX709‌ سونی و سنسور OV64B‌ شرکت OmniVision بهره خواهند برد.
    به نظر می‌رسد افشاگر DCS‌ به گوشی‌های ریلمی ۱۲ پرو و ریلمی ۱۲ پرو پلاس اشاره داشته که به ترتیب از سنسور تله‌فوتو ۳۲ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۲ برابری و سنسور تله‌فوتو پریسکوپی ۶۴ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابری برخوردار می‌شوند. همچنین هر دوی این گوشی‌ها از تراشه اسنپدراگون ۷ نسل سه استفاده خواهند کرد.
    قبلا گزارش شده بود که ریلمی جی‌تی نئو ۶ به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو مجهز خواهد شد. حالا افشاگر DCS ادعا کرده که این گوشی پس از سال نوی چینی و در نیمه دوم ماه فوریه سال ۲۰۲۴ میلادی معرفی خواهد شد.
    طبق گزارش Digital Chat Station، ریلمی جی‌تی نئو ۶ به ارزان‌ترین گوشی مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو برای بازار چین بدل خواهد شد.
    در حال حاضر، گوشی آنر ۹۰ جی‌تی و ردمی K70‌ با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو روانه بازار چین شده‌اند که به ترتیب با برچسب قیمتی ۲۴۹۹ یوآن (۳۵۰ دلار) و ۲۵۹۹ یوآن (۳۶۴ دلار) به فروش می‌رسند. در این رابطه، امکان دارد ریلمی جی‌تی نئو ۶ با حدود قیمتی ۲۰۰۰ یوآن (۲۸۰ دلار) برای بازار چین عرضه شود.