سرمقاله

رشد اقتصادی بدون اثر عینی ‪/‬ نیما غلامرضایی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • وزیر ارتباطات فیبرنوری و ۱۰۰۸مین سایت 5G ایرانسل را افتتاح کرد
  • راه‌اندازی 2 سامانه الکترونیک نظام سلامت توسط همراه اول
  • امکان هدیه دادن بسته‌های اینترنت همراه اول فراهم شد
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 21129  |  صفحه ۲ | سیاست روز  |  تاریخ: 06 دی 1402
    پشت پرده ستاد داخله منافقین
    مزدورانی که چشم بسته ترور می‌کنند
    زیر تیتر: در حمله منافقین به شهرک مسکونی تهران یک مهندس به شدت زخمی و یک دختر دانش آموز نابینا شد
     سومین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات ۱۰۴ نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق موسوم به منافقین و همچنین ماهیت این سازمان به عنوان یک شخصیت حقوقی، سه‌شنبه ۵ دی در شعبه یازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی حجت‌الاسلام والمسلمین دهقانی و مستشاران دادگاه مرتضی تورک و امین ناصری در مجتمع قضایی امام خمینی‌(ره) به صورت علنی برگزار شد. گفتنی است در این جلسه دادگاه تعدادی از اعضای خانواده شهدای ترور حضور داشتند.
    مزدوری برای صدام برای یک بشکه نفت
    در همین رابطه نماینده دادستان با حضور در جایگاه گفت: پس از ورود منافقین به عراق و همکاری با رژیم بعثی در جنگ تحمیلی اکثر اقدامات تروریستی آن‌ها منعطف به جدار مرزی بود. بعد از مدتی منافقین تصمیم گرفتند به عملیات خود عمق بدهد و ترور را شهری کنند.
    وی گفت: این تیم‌های تروریستی با کمک استخبارات عراق وارد ایران می‌شدند. گروهک منافقین دلیل عملیات در عمق ایران را به این دلیل می‌دانست که مردم اقبالی به آن‌ها نشان نمی‌دادند. تحقیقات اطلاعاتی و قضایی نشان می‌دهد که منافقین به عنوان مزدور عراق ترور مردم را برعهده گرفته بود. برخی اسناد اطلاعاتی که به دست مسئولان اطلاعاتی کشورمان رسیده نشان می‌دهد منافقین در ازای ترور، نفت از عراق می‌گرفته‌اند!
    فقط در قلب تهران ترور کن!
    نماینده دادستان بیان کرد: بر اساس اسناد اطلاعاتی به دست آمده مسعود رجوی از ژنرال حبوش رئیس سرویس اطلاعات عراق خواست که شرایطی برای منافقین فراهم کند تا گروهک از شرق کشور وارد خاک ایران شده و ترور کند.
    وی افزود: رجوی دلیل این اقدام را واکنش منفی مردم از همکاری و مزدوری منافقین با عراق می‌دانست. حبوش از رجوی خواسته بود عملیات‌های منافقین در تهران انجام شود!
    نماینده دادستان گفت: پس از ورود منافقین به عراق و همکاری با رژیم بعثی در جنگ تحمیلی اکثر اقدامات تروریستی آن‌ها منعطف به جدار مرزی بود. بعد از مدتی منافقین تصمیم گرفتند به عملیات خود عمق بدهد و ترور را شهری کنند.
    وی افزود: این تیم‌های تروریستی با کمک استخبارات عراق وارد ایران می‌شدند. گروهک منافقین دلیل عملیات در عمق ایران را به این دلیل می‌دانست که مردم اقبالی به آن‌ها نشان نمی‌دادند. تحقیقات اطلاعاتی و قضایی نشان می‌دهد که منافقین به عنوان مزدور عراق ترور مردم را برعهده گرفته بود.
    نماینده دادستان بیان کرد: برخی اسناد اطلاعاتی که به دست مسئولان اطلاعاتی کشورمان رسیده نشان می‌دهد منافقین در ازای ترور نفت از عراق می‌گرفته‌اند! در جلسات منافقین با استخبارات عراق رجوی نمی‌دانسته که این جلسات ضبط شده و به دست سربازان گمنام امام زمان‌(عج) می‌افتاد برای همین با پی‌پروایی خواهان سهمیه نفت می‌شده است!
    فاجعه حمله خمپاره‌ای منافقین به شهرک مسکونی نور
    لازم به ذکر است در این جلسه دادگاه مهدی چیذری از جانبازان جنایت های منافقین نیز حضور داشت. فردی که به عنوان مهندس ناظر در سال 1378 در حین بازدید از یک پروژه در شهرک مسکنونی نور تهران به واسطه حمله خمپاره ای منافقین به این شهرک مجروح شد و یک پای خود را از دست داد. وی همچنین از آن حمله بیش از 70 ترکش در بدن خود دارد و پای راستش نیز دچار آسیب های جدی شده است. همچنین در این حمله تروریستی به شهرک مسکونی یک دختر دانش آموز 17 ساله نیز بینایی خود را از دست داده و نابینا شد.
    علاوه بر این در این جلسه شماری دیگر از متهمان اصلی پرونده گروهک منافقین معرفی و مطرح شده و فعالیت های آنها در دادگاه تشریح شد.