صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • اعلام بسته تخفیفی ایرانسل ویژه روز جهانی ارتباطات
  • افتتاح پروژه‌های ارتباطی ایرانسل با حضور رئیس‌جمهور به مناسبت روز جهانی ارتباطات
  • افتتاح پروژه‌های ارتباطی همراه اول با دستور رییس‌جمهور سایت‌های 5G کشور از مرز ۱۸۰۰ عبور کرد در آستانه روز جهانی ارتباطات، سایت نسل پنجم همراه اول در کتابخانه ملی ایران افتتاح شد تا تعداد سایت‌های 5G کشور از ۱۸۰۰ عبور کند.
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 21599  |  صفحه ۶ | حوادث  |  تاریخ: 13 دی 1402
    فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران:
    یکی از دغدغه‌های انتظامی کشور معیشت کارکنان انتظامی است
    فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: یکی از دغدغه‌ها و مسائلی که درنیروی انتظامی با آن روبرو بودیم معیشت همکاران است.
    سردار احمدرضا رادان روز ۱۲ دی‌ماه در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلین احمدرضا شاهرخی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه خرم‌آباد با تأکید بر بهبود وضع معیشتی کارکنان خاطرنشان کرد: تلاش داریم در فراجا در مسیر جلب رضایت خدا و مردم قدم برداریم و شأن و منزلت همکاران را افزایش دهیم تا یک پلیس مقتدر و در تراز انقلاب اسلامی پرورش و تربیت داده شود.
    فرمانده کل انتظامی کشور تصریح کرد: از زمانی که کار را در انتظامی شروع کردیم، نهضت ساخت ۱۰۰ هزار خانه سازمانی در سطح کشور را در دستور کار قرار دادیم که مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) نیز بر این موضوع تأکید داشتند.
    سردار رادان با اشاره به سهم ۱۶۵۰ واحدی استان لرستان در خانه‌های سازمانی اضافه کرد: در تاریخ انتظامی چه قبل از انقلاب و چه بعد از انقلاب این مهم بی‌سابقه بوده اما انتظار داریم با محوریت نماینده ولی‌فقیه در استان و کمک استاندار، شهردار و اختیارات نمایندگان مجلس شورای اسلامی با سرعت عمل کافی، این کار دنبال و با تلاش سردار الهی که در موضوع انتظامی و تعامل با مردم و سازمان‌ها موفق عمل کردند این موضوع نیز به نتیجه برسد.
    وی ادامه داد: لرستان از استان‌هایی است که من با رزمنده‌ها و همکاران خاطرات زیادی در زمان جنگ و در زمان مأموریت‌های مختلف در استان‌های مختلف داشتم و سهم شهدای استان هم در انتظامی سهم قابل توجه است.
    فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به نقش لرستانی‌ها در ایجاد امنیت کشور گفت: وقتی می‌خواهیم نقش را بررسی کنیم بایستی یک تجربه و یک پیامد را بسنجیم تا نقش را بدانیم، تجربه من اینجا می‌گوید که بچه‌های لرستان خودشان را محدود به منطقه استان نکردند و همه‌ جاهای کشور را به‌عنوان وطن دانسته و مأموریت انجام می‌دهند.
    این مقام انتظامی گفت: سهم انتظامی هم ما الآن در اکثر استان‌ها که مأموریت‌پذیر و مامورپذیر هستند از بچه‌های لرستان هستند و شاهد مدعایش هم اینکه سهم شهدای استان زیاد است و منطقه قابلیت جذب فراوانی دارد و اشتیاق به جذب هم هست که مایه افتخار است.
    سردار رادان به کنترل مجرمان سابقه‌دار با پابند و دستبند الکترونیک اشاره کرد و افزود: با موافقت ریاست قوه قضائیه قرار شده تا افرادی که سه بار سابقه سرقت داشته و دستگیر شده‌اند و یا اینکه محکومیت در این زمینه داشته‌اند (۳ سابقه) در طول ۱۰ سال با دستبند و پابند الکترونیکی کنترل شوند و در چند استان و بعد از آن در سطح کشور بیشتر انجام خواهد گرفت تا مردم طعم آرامش را بیشتر حس کنند.