صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • اعلام بسته تخفیفی ایرانسل ویژه روز جهانی ارتباطات
  • افتتاح پروژه‌های ارتباطی ایرانسل با حضور رئیس‌جمهور به مناسبت روز جهانی ارتباطات
  • افتتاح پروژه‌های ارتباطی همراه اول با دستور رییس‌جمهور سایت‌های 5G کشور از مرز ۱۸۰۰ عبور کرد در آستانه روز جهانی ارتباطات، سایت نسل پنجم همراه اول در کتابخانه ملی ایران افتتاح شد تا تعداد سایت‌های 5G کشور از ۱۸۰۰ عبور کند.
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 21609  |  صفحه ۷ | ایران زمین  |  تاریخ: 13 دی 1402
    مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری از مصوبات مهمی
    در راستای اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در استان بوشهر خبر داد
    به منظور استفاده از ظرفیت، توان مهندسی و امکانات قرار گاه امام حسن مجتبی (ع) در اجرای پروژه‌های آبخیزداری در استان بوشهر و در راستای تفاهم نامه چهارجانبه و قرارداد منعقده، در جلسه‌ای که روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۰۴ در دفتر سردار آبرومند دبیر محترم قرارگاه در تهران با حضور جناب آقای محمدی زاده استاندار محترم بوشهر و جمعی از مسئولان استانی برگزار، موضوع چگونگی استفاده از ظرفیت بسیج مورد بحث و توافق قرار گرفته مقرر شد در خصوص تامین مالی این پروژه ها اقدامات لازم بعمل آید. وی تصریح کرد؛ در این راستا مقرر گردید ۲۲۰۵ میلیارد تومان عملیات آبخیزداری شامل کارهای: بیولوژیکی، مکانیکی و بیومکانیکی با تاکید بر درختکاری در طی سه سال اجرا شود. گرشاسبی در ادامه گفت: در جهت پیگیری مصوبات مذکور جلسه ای در روز شنبه 10 دیماه در محل دفتر استاندار محترم بوشهر برگزار و در این جلسه مقرر گردید لیست پروژه های آبخیزداری با توجه به شاخص‌های مد نظر اولویت بندی و نهایی گردد.
    همچنین مقرر گردید به منظور استفاده از ظرفیت بسیج سازندگی در اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در استان بوشهر مساحتی معادل 3000 هکتار در نقاط مختلف استان توسط اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری شناسایی و با هماهنگی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان با مبادله موافقتنامه عملیات اجرایی آن بزودی آغاز شود.