صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • اعلام بسته تخفیفی ایرانسل ویژه روز جهانی ارتباطات
  • افتتاح پروژه‌های ارتباطی ایرانسل با حضور رئیس‌جمهور به مناسبت روز جهانی ارتباطات
  • افتتاح پروژه‌های ارتباطی همراه اول با دستور رییس‌جمهور سایت‌های 5G کشور از مرز ۱۸۰۰ عبور کرد در آستانه روز جهانی ارتباطات، سایت نسل پنجم همراه اول در کتابخانه ملی ایران افتتاح شد تا تعداد سایت‌های 5G کشور از ۱۸۰۰ عبور کند.
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 21610  |  صفحه ۷ | ایران زمین  |  تاریخ: 13 دی 1402
    2544 برنامه در ایام روز زن در گلستان برگزار می شود
    مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان از برگزاری دو هزار و ۵۴۴ برنامه در ایام روز زن در این استان خبر داد.
    آزاده رجبی در جمع خبرنگاران از تهیه اطلس جامع زنان استان خبر داد و اظهار کرد: این موضوع چند سالی است در دست تدوین قرار گرفته بود و هم اکنون به پایان رسیده و در مراسم هفته گرامیداشت مقام زن رونمایی می‌شود.
    مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان با اشاره به اینکه به شدت با مشکلات آماری در حوزه زنان روبرو بوده‌ایم، افزود: این اطلس به بررسی مشکلات و چالش‌ها و فرصت‌ها و همچنین ظرفیت‌های حوزه زنان استان پرداخته است.
    مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان گفت: بر اساس داده‌های آماری می‌توان تصمیمات بهتری در حوزه زنان استان گرفت.وی یادآور شد: به مناسبت گرامیداشت مقام زن در این ایام ۲ هزار و ۵۴۴ برنامه در استان برگزار خواهیم کرد که از مهم‌ترین برنامه‌های این ۱۷۱ همایش، ۱۸۷ نشست و ۲۹۳ مراسم تقدیر و تجلیل است.
    رجبی در رابطه با پرداخت تسهیلات ازدواج در استان نیز گفت: از ابتدای سال تا کنون ۱۱ هزار و ۲۷۹ مورد ازدواج داشته‌ایم که ۱۸ هزار و ۲۰۴ مورد تسهیلات پرداخت شده است.وی ادامه داد: در استان ۴ مرکز تسهیل گری ازدواج در استان ایجاد شده که ۳ مرکز در گرگان و یک مرکز دیگر در بندر ترکمن است.
    مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان گفت: در حوزه جوانی جمعیت و فرزند آوری از ابتدای سال تا کنون ۲۳ هزار و ۱۲۱ ولادت داشتیم که ۴/۶ دهم درصد رشد داشته است و ۱۲ هزار و ۴۵۷ فقره تسهیلات پرداخت شده است.
    مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان با اشاره به اینکه در حوزه ناباروری ۱۵۱ نفر در مرکز ناباروری نهال گرگان خدمات رایگان دریافت کرده‌اند، افزود: یکهزار و ۸۷۸ نسخه ناباروری حمایت شده که تحت بیمه قرار داشتند.
    مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان اظهار کرد: در رابطه با حمایت از مادران شیرده سرپرست خانوار یا همان طرح یسنا تعداد ۵ هزار و ۷۱۹ مادر از دهک‌های یک تا هفت مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به حساب آنان واریز می‌شود.