صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • اعلام بسته تخفیفی ایرانسل ویژه روز جهانی ارتباطات
  • افتتاح پروژه‌های ارتباطی ایرانسل با حضور رئیس‌جمهور به مناسبت روز جهانی ارتباطات
  • افتتاح پروژه‌های ارتباطی همراه اول با دستور رییس‌جمهور سایت‌های 5G کشور از مرز ۱۸۰۰ عبور کرد در آستانه روز جهانی ارتباطات، سایت نسل پنجم همراه اول در کتابخانه ملی ایران افتتاح شد تا تعداد سایت‌های 5G کشور از ۱۸۰۰ عبور کند.
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 21612  |  صفحه ۷ | ایران زمین  |  تاریخ: 13 دی 1402
    مدیرکل صمت استان البرز اعلام کرد
    عملیاتی شدن 90 درصد مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید البرز
    مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: از ابتدای امسال بیش از 90 درصد مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با همکاری دستگاه‌های مسئول عملیاتی شده اند که بالاتر از متوسط کشوری است. محمد انصاری در هشتاد و هفتمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان البرز اظهار کرد: در این مدت و در 87 جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان 265 پرونده مطرح و 287 مصوبه صادر شده که 160 مصوبه مربوط به موضوعات مالی، تسهیلات و مسائل بانکی بوده است. وی ادامه داد: در مجموع بالغ بر 55 درصد از مصوبات به بخش بانکی و تامین نقدینگی مورد نیاز واحدها از محل تسهیلات رونق تولید اختصاص داشته است.
    مدیر کل صمت استان البرز افزود: همچنین 15 مصوبه ( 5 درصد) مربوط به تامین انرژی و آب، 21 مصوبه (7 درصد) مربوط به امور مالیاتی، 18 مصوبه ( 6 درصد) مربوط به تامین اجتماعی و 72 مصوبه (25 درصد) مربوط به دستگاههای خدمت رسان همچون ادارات محیط زیست، گمرک، منابع طبیعی، شهرداری ها و ...، است.
    مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: از ابتدای سال امسال، از مجموع 206 مصوبه پرداخت تسهیلات رونق تولید، 69 فقره تسهیلات به ارزش هزار و 65 میلیارد تومان عملیاتی شده و 45 پرونده مراحل تکمیلی خود را طی می کنند.
    انصاری اضافه کرد: براساس گزارش ارائه شده از سوی بانک های عامل استان در همین مدت، 3 هزار و 52 فقره تسهیلات مستقیم نیز از محل منابع داخلی بانک ها به واحدهای صنفی و صنعتی استان که متقاضی تامین نقدینگی بوده اند پرداخت شده که ارزش تسهیلات پرداختی بالغ بر 32 هزار و 713 میلیارد تومان است.