صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • اعلام بسته تخفیفی ایرانسل ویژه روز جهانی ارتباطات
  • افتتاح پروژه‌های ارتباطی ایرانسل با حضور رئیس‌جمهور به مناسبت روز جهانی ارتباطات
  • افتتاح پروژه‌های ارتباطی همراه اول با دستور رییس‌جمهور سایت‌های 5G کشور از مرز ۱۸۰۰ عبور کرد در آستانه روز جهانی ارتباطات، سایت نسل پنجم همراه اول در کتابخانه ملی ایران افتتاح شد تا تعداد سایت‌های 5G کشور از ۱۸۰۰ عبور کند.
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 21725  |  صفحه ۷ | ایران زمین  |  تاریخ: 16 دی 1402
    با حضور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای انجام شد
    تقدیر از پیشکسوتان راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی
    آذربایجان شرقی - ماهان فلاح: جمعی از پیشکسوتان منتخب حوزه های راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با حضور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی مورد تقدیر قرار گرفتند.
    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان آذربایجان شرقی در مراسم تجلیل از پیشکسوتان با اشاره به اهمیت بهره گیری از تجربیات پیشکسوتان این حوزه برای پیشبرد بهتر امور گفت: استفاده از تجربیات کاری این افراد در تعیین راهبردهای اصلی فعالیت های کاری منجربه بهره وری مناسب خواهد شد.
    اورجعلی علیزاده افزود: قدردانی از بازنشستگان در ایجاد روحیه برای همکاران شاغل برای انجام بهتر وظایف خود و کارآیی بالاتر بسیار موثر است.
    در این مراسم پیشکسوتان حوزه های حمل و نقل جاده ای و راهداری نیز به بیان نقطه نظرات خود در مورد تسهیل انجام وظایف اداری و بیان خاطرات دوران خدمت خود پرداختند.
    در پایان از تعداد ۱۲ نفر از پیشکسوتان حوزه های راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد.
    لازم به ذکر است پیشتر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان آذربایجان شرقی فرا رسیدن هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری را با صدور پیامی، تبریک گفته بود.
    در پیام اورجعلی علیزاده، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان آذربایجان شرقی آمده بود: هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری هر سال یادآور حماسه بسیج دست اندرکاران بخش حمل و نقل جاده ای برای تخلیه کالاهای وارداتی در بنادر به فرمان حضرت امام خمینی(ره) و حضور آنان در یک آزمون بی نظیر سیاسی، اجتماعی و اقتصادی و یک روز درخشان در تاریخ حمل‌ و نقل کشور و خدمات شایسته راهداران صبور و زحمتکش در نگهداری راههای بین شهری می باشد.