صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • فراخوان ایرانسل برای حمایت از طرح‌های پژوهشی دانشگاهی
  • برگزاری دوازدهمین كارگاه بین‌المللی تئوری اطلاعات و مخابرات با حمایت همراه اول
  • اعلام تعرفه‌های تخفیفی ایرانسل ویژه حج
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 2197  |  صفحه ۷ | ایران زمین  |  تاریخ: 05 دی 1401
    معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی همدان خبر داد
    یک هزارو و ۳۲۰میلیارد تومان اعتبار در سفر ریاست جمهوری به علوم پزشکی همدان اختصاص یافت
    معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: سهم این دانشگاه از تصمیمات سفر ریاست جمهوری به استان یک هزار و 320 میلیارد تومان است.
    «بابک یوسفی» در جمع خبرنگاران بیان کرد: طرح های خاتمه یافته دانشگاه علوم پزشکی همدان در ۱۲ مورد به وسعت ۹ هزار و ۵۰۰ متر مربع و ۱۱۲ میلیارد تومان اعتبار دارد.
    وی اضافه کرد: ۱۶ طرح بهداشتی دیگر به میزان ۱۷۵ میلیارد تومان و وسعت ۱۳ هزار و ۵۰۰ متر مربع تا اردیبهشت سال آینده آماده می شود.
    معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: یکی از ماموریت های محوله به معاونت توسعه، در نظر گرفتن چشم اندازه ۲۰ سال دانشگاه علوم پزشکی بود بنابراین برنامه ها با این اولویت در پیش گرفته شد.
    یوسفی افزود: عملیات اجرایی مرکز جامع سرطان با ۲۱۷ تخت و ۲۴ هزار متر مربع مساحت از سال ۱۳۹۶ آغاز شد و اولین مرحله این طرح شهریور سال گذشته با ۳۲۰ میلیون تومان اعتبار برداشت شد.
    وی بیان کرد: برای تکمیل این طرح در مدت زمان ۲ سال با رقم اولیه ۳۶۵ میلیارد تومان مناقصه هر چند در صورت نیاز مبالغی تزریق می شود.
    معاونت توسعه دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اضافه کرد: هم اینک طرح مرکز جامع سرطان با 55 درصد پیشرفت در حال اجرا است و در سفر ریاست جمهوری جمهوری 45 میلیارد تومان برای این طرح پیش بینی شده است که با پیگیری های انجام شده در حال حاضر معتبر است. .
    یوسفی توضیح داد: بیمارستان اکباتان شهر همدان نیز با 96 درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان امسال، هر چند عملیات اجرایی این پروژه سال 1387 انجام می شود و با توجه به آن زمان طراحی و آغاز شد. معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با بیان این که در سفر ریاست جمهوری ۳۵۰ میلیارد تومان به این بیمارستان اختصاص داده شده است: رئیس بیمارستان اکباتان به منظور تکمیل این طرح جدید منصوب شد. یوسفی: ۱۲ طرح برای ساخت اورژانس جاده ای در زمینی به وسعت یک هزار و ۶۵۰ متر مربع در حال اجرا است که ۱۲ میلیارد تومان برای اجرای این طرح ها و تکمیل آن تا پایان شهریور پیش بینی شد.
    وی افزود: با توجه به اینکه نیاز به تکمیل این 11 میلیارد تومان است، چهار میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی و دانشگاهی باید تامین شود. معاونت توسعه دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اضافه کرد: برای تکمیل طرح های حوزه بهداشت همدان بر اساس تفاهم نامه وزارت بهداشت، ۱۰۰ میلیون پیش بینی شد که با پیگیری ها به ۱۸۳ میلیارد تومان افزایش یافت. یوسفی بیان داد: با اختصاص این میزان اعتبار ۱۱۰ طرح حوزه بهداشت به مساحت ۲۵ هزار و ۳۲۰ متر فضای بهداشتی در منطقه روستایی و محرومیت از بهره برداری می شود.