سرمقاله

چرخه اوراق شدن اقتصادی / پیمان مولوی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • اعلام بسته تخفیفی ایرانسل ویژه روز جهانی ارتباطات
  • افتتاح پروژه‌های ارتباطی ایرانسل با حضور رئیس‌جمهور به مناسبت روز جهانی ارتباطات
  • افتتاح پروژه‌های ارتباطی همراه اول با دستور رییس‌جمهور سایت‌های 5G کشور از مرز ۱۸۰۰ عبور کرد در آستانه روز جهانی ارتباطات، سایت نسل پنجم همراه اول در کتابخانه ملی ایران افتتاح شد تا تعداد سایت‌های 5G کشور از ۱۸۰۰ عبور کند.
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 22282  |  صفحه ۷ | ایران زمین  |  تاریخ: 25 دی 1402
    بزرگترین بیمارستان خصوصی کشور به زودی در البرز افتتاح می‌شود
    مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز با اشاره به اینکه بیمارستان‌های متعددی در استان در دست ساخت هستند، گفت: بزرگترین بیمارستان خصوصی کشور به زودی در البرز افتتاح می شود. "محمدجواد کاظمینی" ظهر چهارشنبه در جشنواره تجلیل از بانوان برتر دستگاه‌های اجرایی استان البرز که در تالار بزرگ شهیدان نژادفلاح کرج برگزار شد، بانوان پرتلاش و باانگیزه البرزی را افتخار این استان همیشه سرافراز دانست و گفت: مجموعه استان البرز اهمیت ویژه ای برای حوزه بانوان قائل هستند و همواره تلاش شده که زنان مانند همیشه در همه عرصه‌ها سرافراز باشند. وی ضمن قدردانی از دست اندرکاران برگزاری این مراسم خطاب به بانوان حاضر بیان کرد: شما به عنوان شخصیت‌های بسیار مهم و تأثیرگذار که از ابتدای انقلاب و شکل گیری جمهوری اسلامی ایران همیشه در صحنه بودید و نقش آفرینی کردید، بی شک از این به بعد نیز به نقش آفرینی خود ادامه خواهید داد؛ ریشه و بنیان هر حماسه‌ای که در کشور اتفاق افتاده، بانوان بوده و هستند. مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز عنوان کرد: در کشور و استان البرز اتفاقات ویژه ای به دست بانوان شاغل در مجموعه‌ها، دستگاه‌ها و نهادهای مختلف که دغدغه دارند، در راستای خدمت به مردم و سرافرازی ایران اسلامی در حال رخ دادن است.
    کاظمینی با اشاره به اقدامات خوب انجام شده در استان البرز توضیح داد: در حوزه سرانه‌های آموزشی البرز جزو استان‌های آخر بود اما در طول یک سال و نیم گذشته ۱۰۰ مدرسه ساخته و تحول شده است. قبلاً در برخی شهرستان‌های ما بیمارستان وجود نداشت، در صورتی که امروز بیمارستان‌های متعددی در بخش دولتی و خصوصی در دست ساخت هستند.
    وی با اشاره به افتتاح بیمارستان شهید سلیمانی در فردیس و با بیان اینکه بزرگترین بیمارستان خصوصی کشور به زودی در استان البرز افتتاح می‌شود، خاطرنشان کرد: البرز نخستین استانی است که سال گذشته به عنوان استان سبز در حوزه گازرسانی شناخته شد. در طول ۴۰ سال گذشته ۴۵ درصد گازرسانی اما در طول یک سال و نیم گذشته ۵۵ درصد گازرسانی به ویژه به مناطق صعب العبور صورت گرفت.
    مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز تصریح کرد: دشمنان هیچوقت دل خوشی از ایران ندارند و همواره به دنبال این هستند که سرافکندگی این نظام و ملت را ببینند اما مانند همیشه با حماسه آفرینی بانوان این آرزو را نیز به گور خواهند برد. از همه خواهران و همسران و مادران دلسوز این سرزمین درخواست دارم برای داشتن ایرانی قوی و سرافراز تلاش کنند تا همواره خاری در چشم دشمنان باشیم.
    کاظمینی با بیان اینکه به زودی شاهد برگزاری انتخاباتی هستیم که مشارکت مردم مهمتر از این است که چه کسانی وارد مجلس شورای اسلامی می‌شوند، مشارکت مردم را به معنای حفظ امنیت کشور دانست و اظهار کرد: امید آن می‌رود با حضور پررنگ و برجسته بانوان و دعوت آنها از دوستان و آشنایان بتوانیم امنیت کشور ایران را در مقابل بدخواهان و دشمنان تضمین کنیم.