سرمقاله

حمله به یمن و توسعه درگیری / سیف الرضا شهابی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • آمادگی ایرانسل برای همکاری با استارتاپ‌ها در حوزه هوش مصنوعی
  • برگزاری رویداد ایران‌هلث با حمایت همراه اول نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث با حمایت همراه اول به عنوان نخستین اپراتور سلامت کشور، برگزار می‌شود.
  • اعلام بسته تخفیفی ایرانسل ویژه روز جهانی ارتباطات
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 22424  |  صفحه ۷ | ایران زمین  |  تاریخ: 27 دی 1402
    جوکار نماینده مجلس:
    ۸۵درصد روستا‌های حوزه انتخابیه، به چمن مصنوعی مجهز می شوند
    یزد- سیما صادقی مقدم: نماینده مردم یزد،زارچ واشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت : ۸۵ درصد روستا‌های حوزه انتخابیه به چمن مصنوعی مجهز میشوند و امیدواریم که تا پایان این دوره مجلس بتوانیم این آمار را به ۱۰۰ درصد برسانیم. محمد صالح جوکار دردیدار با رئیس اداره ورزش وجوانان اشکذر  واعضای هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی این شهرستان افزود:  در این دوره بناداریم برای هر محله و هر روستا، یک چمن مصنوعی داشته باشیم که با راه‌اندازی ۱۱ زمین چمن مصنوعی جدید در روستا‌های حوزه انتخابیه که درحال تنظیم قرارداد است، ۸۵ درصد روستا‌ها به چمن مصنوعی مجهز میشوند؛ و امیدواریم که تا پایان این دوره مجلس، بتوانیم این آمار را به ۱۰۰ درصد برسانیم. وی با اشاره به فعالیت‌های ارزشمند در حوزه ورزش و جوانان شهرستان اشکذر، بر شناسایی استعداد‌ها تأکید کرد و گفت: هر فرد در حوزه‌های مختلف ورزشی، استعداد‌هایی دارد، که باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا این استعداد‌ها شکوفا شود. رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس، ضمن انتقاد از حضور بازیکن‌های غیربومی در تیم‌های مطرح استان یزد گفت: چرا باید هزینه‌های هنگفت خرید بازیکن براستان تحمیل شود، درحالی‌که استعداد‌های بسیار خوبی در استان یزد داریم که اگر در نگاه متولیان، رشد و شکوفایی این استعداد‌ها ملاک بود، می‌توانستیم از ظرفیت وتوانمندی بازیکنان بومی بهره‌مند شویم.
    جوکار برگزاری اردو‌ها را بهترین بستر برای انجام فعالیت‌های فرهنگی دانست و عنوان داشت: اثر برگزاری اردو و مسابقات، بسیار زیاد بوده و شاید با برگزاری کلاس‌های متعدد، موفق به انتقال مفاهیم فرهنگی به نسل جوان نباشیم؛ اما یک مربی بهتر می‌تواند در حین برگزاری اردو، مفاهیم و پیام‌های فرهنگی را به جوانان ونوجوانان منتقل کند؛ این موضوع یکی از نیاز‌های مهم و حیاتی جامعه ما است.
    درپایان،  شرکت کنندگان دراین نشست به بیان مسائل ومشکلات مربوطه پرداختند.