سرمقاله

جهانی شدن و امنیت فرهنگی/ آرین احمدی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • برگزاری رویداد ایران‌هلث با حمایت همراه اول نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث با حمایت همراه اول به عنوان نخستین اپراتور سلامت کشور، برگزار می‌شود.
  • اعلام بسته تخفیفی ایرانسل ویژه روز جهانی ارتباطات
  • افتتاح پروژه‌های ارتباطی ایرانسل با حضور رئیس‌جمهور به مناسبت روز جهانی ارتباطات
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 22460  |  صفحه ۱  |  تاریخ: 28 دی 1402
    فروش ۱۰ کیلو شمش طلا در مرکز مبادله
    سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران گفت: امروز اولین حراج حضوری شمش طلا در قالب رفع تعهد ارزی در مرکز مبادله ارز و طلا، ۱۰ کیلوگرم شمش با عیار ۹۹۵ در هزار عرضه شد و طی هفته آینده دوباره حراج را به‌صورت حضوری و سامانه‌ای برگزار خواهیم کرد.
    اصغر بالسینی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه امروز اولین حراج حضوری شمش طلا در قالب رفع تعهد ارزی در مرکز مبادله ارز و طلا انجام شد، گفت: فرآیند فروش شمش‌ها با موفقیت انجام شد و ۱۰ کیلوگرم شمش با عیار ۹۹۵ در هزار را عرضه کردیم که توسط چهار گروه تولیدی خریداری شد. صادرکنندگان بخش خصوصی که فرآیند احراز هویت و رفع تعهد صادراتی‌شان در مرکز مبادله انجام شده بود، عرضه را انجام دادند؛ در مقابل هم چهار گروه تولیدکننده مصنوعات طلا، خریدار این شمش‌های عرضه‌شده از سوی صادرکنندگان بودند.
    وی ادامه داد: نرخی هم که کشف شد بسیار نزدیک به نرخ بازار روز بود و بر اساس عرضه و تقاضا انجام شد که البته روزهای آینده اعلام می‌شود.
    سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران خاطرنشان کرد: استقبال بسیار خوبی از سمت صادرکنندگان برای عرضه شمش در مرکز مبادله شاهد هستیم که طی هفته آینده دوباره حراج را برگزار خواهیم کرد و هم حراج حضوری و هم حراج سامانه‌ای خواهیم داشت و خریداران می‌توانند به‌صورت حضوری یا با مراجعه به سامانه، فرآیند کشف قیمت را انجام دهند.