صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • آمادگی ایرانسل برای همکاری با استارتاپ‌ها در حوزه هوش مصنوعی
  • برگزاری رویداد ایران‌هلث با حمایت همراه اول نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث با حمایت همراه اول به عنوان نخستین اپراتور سلامت کشور، برگزار می‌شود.
  • اعلام بسته تخفیفی ایرانسل ویژه روز جهانی ارتباطات
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 22825  |  صفحه ۱  |  تاریخ: 04 بهمن 1402
    ایران با برد امارات صدرنشین مرحله مقدماتی شد
    صعود مقتدرانه با نمایش قابل قبول
    گروه ورزش- ملی پوشان فوتبال ایران موفق به کسب پیروزی چهار بر یک در شروع کارشان در جام ملت‌های آسیا شدند و پس از آن هم هنگ‌کنگ را با یک گل شکست دادند تا صعودشان را از گروه C قطعی کنند، اما شاگردان امیر قلعه‌نویی توانستند با دو گل و البته موقعیت های فراوان گلزنی و یک نمایش کم نقص از مرحله نخست بازی ها عبور کنند. هر چند گل دقایق آخر امارات سبب شد تا همچنان نگرانی ها در خصوص خط دفاعی در بازی های مهم بر سر جای خود باقی بماند.
    در دقایق آخر یحیی الغسانی با یک ضربه تماشایی پاسخ یکی از دو گل طارمی را داد و امارات را به گل رساند. اما پیش از آن ایران در دقیقه 26 پاس چیپ در عمق و استثنایی سردار آزمون از بالای سر دو مدافع امارات، در موقعیت تک به تک به مهدی طارمی رسید تا او با ضربه بغل پا دروازه خالد عیسی را باز کند و پای او به گلزنی باز شود. در دقیقه 65 هم سردار آزمون با توپ‌ربایی عالی روی اشتباه خط دفاعی امارات خلق موقعیت کرد که پاس در عمق او را مهدی طارمی با شلیک دیدنی به کنج دروازه فرستاد. در مجموع ملی پوشان فوتبال کشورمان که به دلیل عملکرد نامطلوب برابر هنگ کنگ مورد انتقاد قرار گرفته بودند، دیدار برابر امارات را هجومی آغاز و تلاش کردند در همان دقایق ابتدایی دروازه امارات را باز کنند اما عجله و کم دقتی در دادن پاس های آخر اجازه نداد تیم ملی در دقایق ابتدایی دروازه حریف را به طور جدی تهدید کند.
    در عین حال سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران که در این دیدار دو پاس گل به مهدی طارمی داده بود، در دقیقه ۶۷ با فرار در عمل دفاع حریف و ورود به محوطه جریمه با پای چپ دروازه حریف را باز کرد اما در بازبینی صحنه این گل هم آفساید اعلام شد تا بعد از گل قلی زاده دومین گل مردود ایران باشد.