سرمقاله

نیاز به تدبیر جدید در سیاست نه جنگ نه مذاکره ‪/‬ ابوالفضل فاتح

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • برگزاری رویداد ایران‌هلث با حمایت همراه اول نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث با حمایت همراه اول به عنوان نخستین اپراتور سلامت کشور، برگزار می‌شود.
  • اعلام بسته تخفیفی ایرانسل ویژه روز جهانی ارتباطات
  • افتتاح پروژه‌های ارتباطی ایرانسل با حضور رئیس‌جمهور به مناسبت روز جهانی ارتباطات
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 23597  |  صفحه ۷ | ایران زمین  |  تاریخ: 17 بهمن 1402
    کسب رتبه سوم برق منطقه ورامین در استان تهران
    به گزارش آمنه سادات بت شکن ،رئیس اداره برق منطقه ورامین، در چهارمین روز از سلسله نشستهای جهاد تبیین و اطلاعرسانی ادارات ورامین در جمع خبرنگاران اذعان کرد: منطقه برق ورامین از بین مناطق ۲۲ گانه تهران، رتبه سوم را در حوزه خدمات مشترکین و مدیریت مصرف کسب کرده است. مسعود آلویی توضیح داد: ۳ دستگاه خودرو مزدا صفر به ناوگان حمل و نقل منطقه برق ورامین اضافه شد و ۷ نیروی عملیاتی از جوانان بومی شهرستان ورامین در کادر عملیاتی این منطقه برق جذب شدند که روح تازه ای در اکیپ های عملیاتی دمیده است. وی تصریح کرد: احداث یک کیلومتر کابل جهت تامین روشنایی، احداث ۸۰۰ متر شبکه روشنایی در نقاط مختلف شهر، نصب ۳۰۰ سر چراغ گازی و ال ای دی، تعویض ۳۰۰ لامپ و اصلاح و بازبینی روشنایی ۲۴ روستا به طور کامل از اقدامات واحد بهره برداری منطقه برق ورامین است. از صدور مجوز احداث نخستین نیروگاه برق خورشیدی با ظرفیت ۶ مگاوات در این شهرستان خبر داد. مسعود آلویی اظهار داشت: مجوز احداث نخستین نیروگاه خورشیدی با ظرفیت ۶ مگاوات در شهرستان ورامین اخذ شده که در مرحله تدوین طرح اجرایی، برآورد اعتبار و جانمایی است که برق جوادآباد، روستای آبباریک و ... را تأمین خواهد کرد.
    وی افزود: در راستای افزایش ظرفیت و تقویت شبکه برق شهرستان ورامین، ۱۴ دستگاه ترانس برق نصب شده و ۸ دستگاه نیز تا پایان بهمن ماه با نصب می شود که هر ترانس به طور میانگین حدود ۶۰۰ میلیون تومان هزینه دارد.