سرمقاله

نیاز به تدبیر جدید در سیاست نه جنگ نه مذاکره ‪/‬ ابوالفضل فاتح

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • برگزاری رویداد ایران‌هلث با حمایت همراه اول نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث با حمایت همراه اول به عنوان نخستین اپراتور سلامت کشور، برگزار می‌شود.
  • اعلام بسته تخفیفی ایرانسل ویژه روز جهانی ارتباطات
  • افتتاح پروژه‌های ارتباطی ایرانسل با حضور رئیس‌جمهور به مناسبت روز جهانی ارتباطات
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 23602  |  صفحه ۷ | ایران زمین  |  تاریخ: 17 بهمن 1402
    با حضور مدیر ستاد اقامه نماز و تفسیر استان
    شورای اقامه نماز اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی تشکیل جلسه داد
    آذربایجان شرقی - ماهان فلاح: جلسه شورای اقامه نماز اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان آذربایجان شرقی برگزار شد.
    این نشست با حضور حجت الاسلام آقاجانی مدیر ستاد اقامه نماز و تفسیر استان، اورجعلی علیزاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی و سایر اعضای شورای اقامه نماز اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان منعقد شد.
    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی در این نشست با ارائه گزارشی از عملکرد این اداره کل گفت: در این استان ۵۴ مجتمع خدمات رفاهی جاده ای وجود دارد که متولی آن راهداری است و بزرگترین ماموریت آنها تامین فضای مناسب برای اقامه نماز است و در ده ماهه امسال جاده ها ۳۲۰ میلیون تردد ثبت شده است که رقم قابل توجهی است و وظیفه ماست که فضای مناسب برای اقامه نماز در دستور کار قرار دهیم.
    اورجعلی علیزاده ادامه داد: بازدیدهای دوره ای از نمازخانه های بین راهی انجام می شود که مکان مناسب برای اقامه نماز مهیا باشد، در ایام الله دهه فجر امسال سه مجتمع دیگر اضافه می شود که تعداد مجتمع های فعال به ۵۷ عدد می رسد و بیست و یک باب مجتمع نیز در دستور کار داریم که برخی پیشرفت قابل توجهی داشتند و برخی نیز تازه شروع کرده اند. وی افزود: دو ساختمان اداری داریم که در هر دو نماز جماعت برگزار می شود و در سیزده شهرستان نیز در ادارات نماز جماعت برگزار می شود. وی با اشاره به برنامه های در دستور کار تصریح کرد: ضمن توافق با وزارت کشور مبلغ پنج میلیارد تومان برای مسیر تهران به تبریز جهت احداث نمازخانه و سرویس بهداشتی تخصیص یافته که پیمانکار آن نیز انتخاب شده ولی مشکل زمین داریم که ان شاءالله به زودی حل می شود. مدیر ستاد اقامه نماز و تفسیر استان آذربایجان شرقی نیز در این نشست ضمن تبریک آغاز ایام الله دهه فجر، گفت: از علل پیروزی های انقلاب، رهنمودهای حضرت امام (ره)، نقش مردم و ایمان بود و در هرجایی که این سه رکن باشد، به موفقیت خواهد رسید و این مجموعه از دستگاههایی است که این سه رکن را دارد.
    حجت الاسلام آقاجانی با اشاره به ارزیابی ادارات، اظهار کرد: در خصوص امتیاز دستگاه ها لازم است این نکته تبیین شود که در کنار امتیاز ستاد اقامه نماز، نمایندگان دیگری از استانداری، دفتر امام جمعه، مدیریت و برنامه ریزی و افرادی منتخب از دستگاه ها نیز نقش دارند.