سرمقاله

نیاز به تدبیر جدید در سیاست نه جنگ نه مذاکره ‪/‬ ابوالفضل فاتح

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • برگزاری رویداد ایران‌هلث با حمایت همراه اول نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث با حمایت همراه اول به عنوان نخستین اپراتور سلامت کشور، برگزار می‌شود.
  • اعلام بسته تخفیفی ایرانسل ویژه روز جهانی ارتباطات
  • افتتاح پروژه‌های ارتباطی ایرانسل با حضور رئیس‌جمهور به مناسبت روز جهانی ارتباطات
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 23603  |  صفحه ۷ | ایران زمین  |  تاریخ: 17 بهمن 1402
    مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی:
    فضای کسب و کار در حال تحول است
    آذربایجان شرقی - ماهان فلاح: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: فضای کسب و کار در حال تحول است.
    حسین فتحی با اشاره به پیشرفت های ایران اسلامی در عرصه های مختلف که در سایه هدایت های رهبر معظم انقلاب و تلاش های اقشار مختلف ایجاد شده است، اظهار کرد: اگر دولت و مجلس همگرا باشند زودتر به اهدافی که ترسیم شده دست می یابیم.
    فتحی که در آئین مربوط به سی و پنجمین جشنواره امتنان از کارگران نخبه، گروه های کاری و واحدهای نمونه آذربایجان شرقی در تبریز، سخن می گفت ضمن اعلام این مهم افزود: مجلس متعهد و متخصص، نتیجه حضور حداکثری و آگاهانه در انتخابات است، اگر مجلس متخصص باشد بسیاری از مشکلات از جمله مشکلات کارگری از بین می رود.
    وی ادامه داد: فضای کسب و کار در حال تحول است، فناوری های جدید در حال شکل گرفتن است و نگرش ها به نیروی انسانی نیز در حال تغییر است.
    فتحی به برگزاری جشنواره امتنان و نحوه انتخاب کارگران نخبه و واحدهای نمونه اشاره کرد و گفت: رعایت عدالت مزدی، رفع تبعیض، مشارکت کارگران در تولید و بهره وری، ارتقا امنیت شغلی و رضایت شغلی در این انتخاب مدنظر بود و از بین ۲۸۷ مورد ثبت شده در این جشنواره، ۱۵۰ مورد واجد شرایط داوری شناخته شد. وی نیروی انسانی را سرمایه ای مهم در موضوع تولید عنوان کرد و گفت: نیروی کار مشتری داخلی واحدهای تولیدی هستند، اگر رضایت آنها را به دست نیاوریم نمی توانیم در بازار مصرف به مشتری بیرونی دست یابیم.
    لازم به ذکر است در این جشنواره از سرپرستان گروه های کاری، ۱۲ کارگر نخبه و واحدهای نمونه آذربایجان شرقی با اهدای لوح تقدیر و تندیس، تجلیل و قدردانی شد.