سرمقاله

نیاز به تدبیر جدید در سیاست نه جنگ نه مذاکره ‪/‬ ابوالفضل فاتح

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • برگزاری رویداد ایران‌هلث با حمایت همراه اول نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث با حمایت همراه اول به عنوان نخستین اپراتور سلامت کشور، برگزار می‌شود.
  • اعلام بسته تخفیفی ایرانسل ویژه روز جهانی ارتباطات
  • افتتاح پروژه‌های ارتباطی ایرانسل با حضور رئیس‌جمهور به مناسبت روز جهانی ارتباطات
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 23633  |  صفحه ۱۲ | سیاست روز  |  تاریخ: 17 بهمن 1402
    دوربین برخی از مدل‌های گلکسی اس ۲۴ اولترا مشکل دارد!
    به تازگی برخی از خریداران گلکسی اس ۲۴ اولترا اعلام کرده‌اند که دوربین گوشی‌ آن‌ها عملکرد مطلوبی ندارد و احتمالا با مشکل مواجه شده است. یکی از بهترین ویژگی‌های گلکسی اس ۲۴ اولترا بازه گسترده بزرگنمایی سیستم دوربین این گوشی به شمار می‌رود. با این وجود، یک کاربر هندی با نام کاربری smasithick زمانی که دوربین گوشی سامسونگ جدید خود را آزمایش می‌کرد، متوجه یک نکته عجیب درباره آن شد.
    همانطور که می‌دانیم،‌ گلکسی اس ۲۴ اولترا به چهار دوربین مجهز شده که شامل دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی، سنسور تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با زوم ۳ برابری و سنسور تله‌فوتو پریسکوپی ۵۰ مگاپیکسلی با زوم ۵ برابری می‌شوند. البته این گوشی بزرگنمایی ۲ برابری و ۱۰ برابری را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
    کاربر smasithick ادعا کرده که جابه‌جایی بین سطح‌های بزرگنمایی دوربین گلکسی اس ۲۴ اولترا به نرمی انجام نمی‌شود. در ویدئویی که این کاربر به اشتراک گذاشته است، به نظر می‌رسد انتقال بین بزرگنمایی ۲ برابری، ۳ برابری و ۵ برابری مقداری با لرزش همراه است. در ادامه گزارش خود، این کاربر ادعا کرده که تصاویر پرتره مقداری مات هستند و تصاویری که در حالت زوم ۵ و ۱۰ برابری ثبت شده‌اند نیز رنگ‌پریده به نظر می‌رسند.
    کاربر دیگری در بخش کامنت‌های این پست اذعان داشت که این مشکل احتمالا به سیستم جابه‌جایی بین دوربین‌ها مرتبط است. کاربر هندی اما ضمن رد این ادعا اعلام کرد که مدل موجود در فروشگاه سامسونگ از مشکل مذکور بهره نمی‌برد.
    زمانی که کاربر هندی گوشی برای رفع این مشکل به یکی از نمایندگی‌های سامسونگ مراجعه کرد، مسئولان نمایندگی در ابتدا به او گفتند که دستگاه مشکلی ندارد ولی سپس شعبه هندی سامسونگ یک حقیقت شوکه‌کننده را فاش کرد: بسیاری از مدل‌های اولیه گلکسی اس ۲۴ اولترا از مشکل اشاره‌شده رنج می‌برند.
    سامسونگ به کاربر هندی تضمین داد که گوشی معیوب او را تعویض می‌کند. به علاوه، ظاهرا کاربران دیگری از کشورهای اسپانیا و تایلند نیز خبر از مشکل مشابهی داده‌اند.
    گلکسی اس ۲۴ اولترا یکی از نخستین پرچمدارهای پرمیوم سال ۲۰۲۴ محسوب می‌شود و با قابلیت‌های برجسته‌ای مانند سیستم هوش مصنوعی Galaxy AI و تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل سه همراه شده است. گوشی سامسونگ شروع بسیار خوبی در برخی از بازارها داشته و انتظار می‌رود که به یکی از بهترین گوشی‌های سال جاری بدل شود.