سرمقاله

کمیته حقیقت یاب گنگره آمریکا و ترامپ ‪/‬ سیف الرضا شهابی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • اعلام عیدی ایرانسل برای نوروز ۱۴۰۳
  • رونمایی از هدیه ویژه همراه اول برای سفرهای نوروزی دور دنیا
  • آغاز جشنواره نوروزی لنز ایرانسل با جوایز ویژه
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 2390  |  صفحه ۲ | سیاست روز  |  تاریخ: 10 دی 1401
    هشدار سرلشکر رشید به متحدان اسرائیل
    فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء (ص) با بیان اینکه قدرت ترکیبی نیروهای مسلح ما در برابر دشمن ویرانگر خواهد بود، هشدار داد: هر کشوری که با رژیم صهیونیستی برای تهدید امنیت ملی ایران همکاری کند، پایگاه‌هایی که در اختیار این رژیم می‌گذارد، آماج حمله نیروهای مسلح ما قرار می‌گیرد.
    سرلشکر «غلامعلی رشید» در حاشیه برگزاری رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: قرارگاه مرکزی خاتم‍‌ الانبیاء(ص)، ستاد کل نیروهای مسلح، ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اجماع دارند که رژیم صهیونیستی به‌عنوان تهدید امنیت ملی ایران در اولویت نخست قرار دارد.
    وی افزود: رژیم صهیونیستی تحت حمایت همه‌جانبه، یک تهدید نظامی ـ امنیتی مخرب برای تمام کشورهای منطقه و ایران است و اقدامات تهدیدآمیز این رژیم علیه منافع و امنیت ملی ایران با فرض اطلاع، هماهنگی و حمایت آمریکا ارزیابی می‌شود و پاسخ نیروهای مسلح ایران قطعی خواهد بود.
    فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء‌(ص) تأکید کرد: هر کشوری که با رژیم صهیونیستی برای تهدید امنیت ملی ایران همکاری کند و پایگاه و امکانی در اختیار رژیم صهیونیستی قرار دهد، آن پایگاه‍‌ها، نقاط و مبداء تجاوز و حمله به ایران که رژیم اشغالگر قدس است، آماج حمله نیروهای مسلح ما قرار خواهد گرفت.
    سرلشکر رشید تصریح کرد: ما با انجام رزمایش می‌خواهیم دشمنان ما بدانند ما آماده‌ایم و در صورت خطا در محاسبه حتماً هزینه‌ای بیش از دستاوردها (به‌زعم دشمن) بر آن‌ها تحمیل و اقدامات تاکتیکی اولیه آن‌ها را به شکست راهبردی تبدیل خواهیم کرد.
    فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء‌(ص) خاطرنشان کرد: این نکته را هم باید به دشمنان فرامنطقه‌ای یادآوری کرد که نیروهای مسلح ما با «قدرت ترکیبی» در برابر دشمنان خواهند جنگید که قدرتی ویرانگر خواهد بود؛ به این معنا که هر دشمنی که با محاسبه غلط راهبردی بخواهد تعرضی به آب‌ها، جزایر، سواحل و تأسیسات متعلق به ملت ما داشته باشد، فقط با قدرت نیروی دریایی راهبردی ارتش رو به رو نخواهد شد، بلکه تمام قدرت دفاعی ـ تهاجمی ارتش جمهوری اسلامی ایران و تمام قدرت دفاعی ـ تهاجمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تمام قدرت دفاعی ـ تهاجمی منطقه‌ای ما به‌صورت یکپارچه و هماهنگ و در مأموریت مشترک و در جغرافیایی بسیار گسترده، دشمنان را خواهند کوبید.