سرمقاله

موقعیت شناسی اصلاح طلبان درپسایازدهم اسفند! / محمدعلی وکیلی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • اعلام تعرفه‌های تخفیفی ایرانسل ویژه حج
  • آغاز نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور ایرانسل
  • گام بلند برای جهش تولید با برات الکترونیک/ سککوک ابزار موثر زنجیره تامین مالی
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 24103  |  اخبار آنلاین  |  تاریخ: 28 بهمن 1402
    حضور همراه اول در نمایشگاه رسانه ایران

    به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه ایران (نمایشگاه مطبوعات) از فردا یکشنبه بیست و نهم بهمن ماه به مدت چهار روز با حضور اولین تلفن همراه به عنوان پرچمدار برگزار می شود. . حامل توسعه ۵G در ایران و پیشگام در عرصه تحول دیجیتال، در مصلی امام خمینی (ره) تهران آغاز به کار کرد.

    اولین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور نیز تا روز چهارشنبه ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ در قالب غرفه ای مجزا با خدمات «همراه من»، «همراه یار» و «از من بپرس» در این نمایشگاه حضور دارد و پاسخگوی بازدیدکنندگان خواهد بود. و رسانه های حاضر در نمایشگاه.

    گفتنی است اولین دوره نمایشگاه مطبوعات در سال ۱۳۷۲ همزمان با نمایشگاه کتاب و در کنار آن برگزار شد و از سال ۱۳۸۵ این نمایشگاه به صورت کاملا مستقل در تقویم نمایشگاهی گنجانده شد.

    بیست و چهارمین دوره این نمایشگاه پس از ۶ سال به همت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با نام و محوریت جدید «نمایشگاه رسانه های ایران» برگزار می شود.

    شعار امسال برگرفته از بیت منظومه شاهنامه فردوسی «همیشه ناپاکم الا حقم» است و به گفته وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از چند سال تعطیلی با حضور برگزار می شود. از بیش از ۶۰۰ خبرگزاری، خبرگزاری، روزنامه و اهالی رسانه.

    در این مراسم از چهره های رسانه ملی و استانی نیز تجلیل خواهد شد. از دیگر برنامه های تدارک دیده شده برای این رویداد، برگزاری نشست های تخصصی متعدد با موضوعات اقتصاد رسانه، تجربه معدن و معرفی کتاب است.

    این نمایشگاه از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۸:۳۰ پذیرای علاقه مندان به رسانه است و بازدیدکنندگان می توانند با مراجعه به غرفه پیوست سوالات خود را با «از من بپرس» مطرح کنند.