سرمقاله

علل دو قطبی شدن انتخابات مجلس / سیف الرضا شهابی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • آغاز عملیات اجرایی فیبرنوری ایرانسل در ۲۰ شهر جدید
  • سیفی: تامین مالی زنجیره تامین از بهترین ابزار‌ها برای مقابله با ناترازی بانک‌هاست
  • فراخوان جدید طرح پژوهانه همراه اول برای حمایت از پایان‌نامه‌ها و طرح‌های پژوهشی
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 24614  |  صفحه ۷ | ایران زمین  |  تاریخ: 09 اسفند 1402
    دعوت مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از مردم برای حضور پرشور در انتخابات
    مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: در گام نخست همه را برای شرکت در انتخابات و در گام دوم برای انتخاب درست که به پیشرفت و توسعه استان کمک کند؛ دعوت می‌کنیم. مجید منادی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در دیدار جمعی از اصحاب هنر، فرهنگ و رسانه که در دفتر امام جمعه برگزار شد؛ با اشاره به اهمیت و تاثیر دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات مجلس خبرگان رهبری گفت: به یاری خداوند این دوره از انتخابات نیز مانند همیشه پر شور و اثر گذار خواهد بود و چهار راهبرد اصلی انتخابات شامل مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت انتخابات را شاهد خواهیم بود.
    منادی فعالان عرصه هنر، فرهنگ و رسانه را مطالبه گر و دغدغه‌مند نسبت به آرمان‌های انقلاب، پیشرفت کشور و پیشرفت استان دانست و گفت: اهالی فرهنگ و هنر هیچگاه نسبت به رویدادهای مهمی همچون انتخابات بی تفاوت نبوده و همواره در صحنه هستند.
    وی با اشاره به نهضت و پویش شرکت در انتخابات ابراز امیدواری کرد و گفت: اگر کسانی همچنان برای شرکت در انتخابات تردید دارند به این عرصه ورود کنند.
    مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان افزود: در گام نخست همه را برای شرکت در انتخابات و در گام دوم برای انتخاب درست که به پیشرفت و توسعه استان کمک کند؛ دعوت می‌کنیم. وی با بیان اینکه بنا شده اهالی فرهنگ، هنر و رسانه به صورت فصلی با نماینده ولی فقیه دیدار داشته باشند گفت: تلاش می‌کنیم تا در این نشست‌ها دغدغه هنرمندان استان دنبال و پیگیری شود. منادی به دیدار هفته اخیر با مقام معظم رهبری نیز اشاره کرد و گفت: رهبر در این دیدار از خوزستان با عنوان قرارگاه تولیدات فرهنگی کشور نام بردند از این رو باید همانطور که در سایر عرصه‌ ها پیشگام هستیم در این بخش هم پیشگام باشیم.