سرمقاله

لزوم توجه به معیشت مردم در پساانتخابات / نیما غلامرضایی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • آمادگی ایرانسل برای همکاری با استارتاپ‌ها در حوزه هوش مصنوعی
  • برگزاری رویداد ایران‌هلث با حمایت همراه اول نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث با حمایت همراه اول به عنوان نخستین اپراتور سلامت کشور، برگزار می‌شود.
  • اعلام بسته تخفیفی ایرانسل ویژه روز جهانی ارتباطات
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 24795  |  صفحه ۱  |  تاریخ: 13 اسفند 1402
    ادامه مذاکرات آتش‌بس غزه در قاهره از روز یکشنبه!
    منابع آگاه مصر می‌گویند که طرف‌های مذاکره‌کننده درباره مدت‌زمان آتش‌بس و همچنین آزادی اسرا توافق کرده‌اند، اما نهایی شدن توافق آتش‌بس همچنان به توافق در خصوص عقب‌نشینی نظامیان رژیم صهیونیستی از شمال غزه و بازگشت ساکنان این منطقه نیازمند است. به گزارش فارس به نقل از رویترز، پیش از این شبکه عبری‌زبان «کان» به نقل از منابع مصری گزارش کرده بود که یک هیئت از رژیم صهیونیستی برای گفت‌وگو درباره آتش‌بس غزه به پایتخت مصر سفر کرده‌اند.
    دو منبع امنیتی مصری اعلام کردند که مذاکرات برای آتش‌بس در غزه و تبادل اسرای فلسطینی و رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) در پایتخت مصر از سر گرفته می‌شود. همچنین تصریح کردند که شهادت پنجشنبه هفته گذشته بیش از یکصد فلسطینی در حمله صهیونیست‌ها به میدان النابلسی در نزدیک خیابان الرشید در شهر غزه که در انتظار کمک‌های انسان‌دوستانه بودند، سرعت مذاکرات را کاهش نمی‌دهند، اما به مذاکره‌کنندگان فشار می‌آورد تا برای حصول پیشرفت‌های بیشتر عجله کنند.
    شبکه الجزیره نیز پیش از این گزارش کرده بود که هیئت‌هایی از رژیم صهیونیستی و حماس برای دور جدید مذاکرات درباره آتش‌بس و تبادل اسرا به قاهره رفتند.