سرمقاله

لزوم توجه به معیشت مردم در پساانتخابات / نیما غلامرضایی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • ایرانسل حامی دومین رویداد جامع معدن و صنایع معدنی
  • آمادگی ایرانسل برای همکاری با استارتاپ‌ها در حوزه هوش مصنوعی
  • برگزاری رویداد ایران‌هلث با حمایت همراه اول نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث با حمایت همراه اول به عنوان نخستین اپراتور سلامت کشور، برگزار می‌شود.
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 24876  |  صفحه آخر  |  تاریخ: 13 اسفند 1402
    مدیرعامل شیائومی:
    برندهای چینی هنوز فاصله زیادی تا جهانی شدن دارند
    علی‌رغم موفقیت چشمگیر شیائومی ۱۴ و ۱۴ اولترا در روزهای اول عرضه خود، مدیرعامل شیائومی باور دارد که هنوز برندهای چینی به جایگاه خوبی در بازارهای جهانی دست پیدا نکرده‌اند.
    شیائومی در تاریخ ۲۵ فوریه مصادف با ۶ اسفند دو پرچمدار موردانتظار خود یعنی شیائومی ۱۴ و شیائومی ۱۴ اولترا را برای بازارهای جهانی معرفی کرد. نسخه استاندارد سری شیائومی ۱۴ با قیمت پایه ۱۰۰۰ یورویی عرضه شده در حالی که پرچمدار پرمیوم این برند برچسب قیمتی ۱۵۰۰ یورویی را به همراه دارد.
    با قیمت ۱۵۰۰ یورویی، شیائومی ۱۴ اولترا از نظر قیمتی هم‌رده با گوشی‌های بزرگ و برجسته‌ای مانند آیفون ۱۵ پرو مکس و گلکسی اس ۲۴ اولترا است. با این وجود، به نظر می‌رسد این گوشی عملکرد خوبی در بازارهای جهانی داشته است.
    روز گذشته، مدیرعامل برند شیائومی،‌ لو ویبینگ، در یک پست در شبکه اجتماعی چینی Weibo اعلام کرد که موفقیت شیائومی ۱۴ اولترا در بازارهای جهانی قطعا کمک شایانی به حضور پرقدرت‌تر این برند چینی در بازارهای مختلف می‌کند.
    البته مقام ارشد شیائومی در ادامه گزارش خود ادعا کرده که به دلیل آن که اپل و سامسونگ بخش گسترده‌ای از بازارهای جهانی را در اختیار دارند، برندهای چینی هنوز فاصله زیادی تا جهانی شدن دارند. آقای ویبینگ همچنین اذعان داشته که در کنار بازار چین، شیائومی ۱۴ اولترا بازخوردهای مثبتی از کاربران بین‌المللی داشته است.
    در اولین روز از عرضه شیائومی ۱۴ اولترا برای بازارهای جهانی، مقام ارشد شیائومی اعلام کرد که اولین حجم از فروش پرچمدار جدید این برند در حدود ۳ برابر بیشتر نسل قبلی بوده است. از سوی دیگر، فروش شیائومی ۱۴ نیز به نسبت نسل قبلی تا ۶ برابر افزایش داشته است.
    پرچمدار پرمیوم شیائومی یک گوشی مبتنی بر قابلیت‌های عکاسی است و به دوربین ۱ اینچی ۵۰ مگاپیکسلی، دو سنسور تله‌فوتو با زوم ۳٫۲ و ۵ برابری و قابلیت‌های پیشرفته تصویربرداری مجهز شده است. البته قلب تپنده این گوشی نیز تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه است که با نمایشگری باکیفیت همراه شده است.