صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • اعلام تعرفه‌های تخفیفی ایرانسل ویژه حج
  • آغاز نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور ایرانسل
  • گام بلند برای جهش تولید با برات الکترونیک/ سککوک ابزار موثر زنجیره تامین مالی
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 2530  |  صفحه آخر  |  تاریخ: 11 دی 1401
    گلکسی اس ۲۳ اولترا می‌تواند بهترین عکاسی در نور کم را در سال ۲۰۲۳ ارائه دهد
    به نظر می‌رسد پرچمدار بعدی سامسونگ یک پیشرفت بزرگ در زمینه عکاسی داشته است. با نزدیک شدن به عرضه سری گلکسی اس ۲۳، جزئیات بیشتری در مورد گوشی‌های موجود در این خانواده فاش می‌شود. امروز یک مشخصه دیگر از سوی افشاگر فعال در توییتر، Ice Universe، لو رفته است. با توجه به توییتی که این کاربر منتشر کرده است، عکس‌های ثابتی که در حالت شب با گلکسی اس ۲۳ اولترا گرفته شده بسیار روشن به نظر می‌رسند. به طوری که گویی این گوشی دارای دید در شب است.
    گلکسی اس ۲۲ اولترا عملکرد دوربین بسیار خوبی در نور کم دارد. با این حال، دستگاه‌هایی مانند ویوو ایکس ۹۰ پرو پلاس که اخیرا به بازار عرضه شده، به لطف سنسورهای دوربین بزرگتری و ۱ اینچی خود، نبرد سختی را در عکاسی نور کم با سامسونگ دارد. در واقع بسیاری از کاربران بر این باورند که ویوو ایکس ۹۰ پرو پلاس در نور کم عکس‌های بهتری در مقایسه با پرچمدار فعلی سامسونگ ثبت می‌کند. لازم به ذکر است که این موضوع، ضربه بزرگی برای سامسونگ به شمار می‌رود.
    اگر غول فناوری کره جنوبی بخواهد مجددا در زمینه عکاسی در نور کم پیشتاز شود، باید گلکسی اس ۲۳ اولترا را به سیستم دوربینی مجهز کرده که بتواند بهتر از نماینده ویوو عمل کند. اگر بخواهیم این شایعه را باور کنیم، سامسونگ اکنون در مسیر درستی قرار داشته و گلکسی اس ۲۳ اولترا می‌تواند یکی از بهترین گوشی‌ها برای عکاسی در نور کم باشد.
    بر اساس اطلاعاتی که تا کنون لو رفته، گلکسی اس ۲۳ اولترا دارای دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی در پنل پشتی خواهد بود. این دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی نسخه ارتقا یافته سنسور ایزوسل HP1 خواهد بود. همچنین گزارش شده که یک دوربین تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۱۰ برابری، یک دوربین تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابری برای ثبت تصاویر پرتره و یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید خواهد بود. همچنین گلکسی اس ۲۳ اولترا قادر بوده که تا کیفیت 8K را نرخ فریم ۳۰ فریم بر ثانیه فیلم‌برداری کند.