سرمقاله

دوگانگی در سیاست فلسطینی بایدن / سیف الرضا شهابی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • آمادگی ایرانسل برای همکاری با استارتاپ‌ها در حوزه هوش مصنوعی
  • برگزاری رویداد ایران‌هلث با حمایت همراه اول نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث با حمایت همراه اول به عنوان نخستین اپراتور سلامت کشور، برگزار می‌شود.
  • اعلام بسته تخفیفی ایرانسل ویژه روز جهانی ارتباطات
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 25333  |  صفحه ۷ | ایران زمین  |  تاریخ: 20 اسفند 1402
    امام جمعه تبریز:
    اقدامات کمیته امداد در مبارزه با فقر ارزشمند است
    آذربایجان شرقی - ماهان فلاح: امام جمعه تبریز گفت: اقدامات کمیته امداد در ۴۵ سال گذشته در مبارزه با فقر و توانمندسازی نیازمندان ارزشمند است. آیت الله سیدمحمدعلی آل هاشم در دیدار با جمعی از مدیران، خیران و نخبگان کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی به مناسبت سالروز تاسیس این نهاد افزود: دستور تاسیس کمیته امداد در نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی توسط امام خمینی(ره) نشانه توجه ویژه وی به امور محرومان است. وی با قدردانی از خدمات کمیته امداد و خیران و نیکوکاران در رفع محرومیت در جامعه، اظهار کرد: این مراکز دوشادوش کمیته امداد در بحران های مختلفی از جمله ایام کرونا مجاهدت کردند. آیت الله آل هاشم، با اشاره به در پیش بودن عید نوروز و ماه مبارک رمضان، ادامه داد: خیران و نیکوکاران در روزهای پیش رو، نیازمندان را بیش از پیش حمایت کنند و در افطاری های ماه رمضان نیازمندان را فراموش نکنند.
    مدیرکل کمیته امداد امام (ره) آذربایجان شرقی نیز در این دیدار گفت: جشن نیکوکاری هر سال در آستانه عید نوروز به منظور تامین مایحتاج عمومی خانواده‌های نیازمند همزمان با سراسر کشور در این استان برگزار می‌شود. غلامعلی ملامهدی، افزود: مردم و خیران برای کمک به نیازمندان می توانند کمک های خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۱۵۱۲۷ واریز کنند تا به دست نیازمندان برسد.
    وی با بیان اینکه کد دستوری #۰۴۱*۸۸۷۷* نیز برای سهولت بیشتر در ارایه کمک‌ ها از طریق تلفن همراه پیش‌بینی شده است، اظهار کرد: سایت کمیته امداد به آدرس Emdad.ir و سایت اکرام به نشانی Ekram.Emdad.ir نیز آماده جذب کمک‌های مردم و خیران است.
    ملامهدی، ادامه داد: علاوه بر موارد فوق، پایگاه‌ها و دفاتر کمیته امداد در سراسر استان نیز آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند.