سرمقاله

بحران سرمایه در گردش در راه است / پیمان مولوی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • ایرانسل حامی دومین رویداد جامع معدن و صنایع معدنی
  • آمادگی ایرانسل برای همکاری با استارتاپ‌ها در حوزه هوش مصنوعی
  • برگزاری رویداد ایران‌هلث با حمایت همراه اول نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث با حمایت همراه اول به عنوان نخستین اپراتور سلامت کشور، برگزار می‌شود.
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 25485  |  صفحه ۷ | ایران زمین  |  تاریخ: 22 اسفند 1402
    معاون مسکن شهری بنیاد مسکن فارس :
    مسکن ملی در شهرهای جنوب غرب فارس پیشران توسعه این مناطق است
    محمد رسول پروری معاون مسکن شهری بنیاد مسکن استان فارس به همراه محمود رضا طالبان مدیرکل راه و شهرسازی، و برخی مسوولان از طرح های نهضت ملی مسکن شهرستان فراشبند بازدید کردند. به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن فارس ، در این مراسم که با حضور دکتر حق بین، و هیات همراه از پروژه نهضت ملی مسکن فراشبند انجام شد ، مشکلات طرح مورد بررسی قرار گرفت و با ارائه رهنمودها ، شتاب بخشی به اجرای طرح های نهضت ملی مسکن مورد تاکید قرار گرفت.
    محمد رسول پروری معاون مسکن شهری بنیاد مسکن استان فارس در حاشیه این بازدید به برخی شاخص های نهضت ملی مسکن در استا اشاره کرد و گفت : مسکن ملی در شهرهای جنوب غرب فارس پیشران توسعه این مناطق است ، اجرای بهینه این طرح ها زمینه ساز تامین مسکن طیف وسیعی از جمعیت شهری است ، نهضت ملی مسکن توانسته است بسیاری از مشاغل حوزه مشکن را رونق بخشد و ضریب اشتغال در مناطق و شهرستان ها را بالا ببرد.
    پروری همچنین به موضوع نظارت ها در ساخت واحد های نهضت ملی مسکن اشاره کرد و گفت : همه طرح های نهضت ملی مسکن تحت رصد و نظارت ناظران و مسوولان قرار دارد و آموزه های فنی و مهندسی در این طرح ها رعایت می شود.
    وی با ارائه گزارشی از پیشرفت های طرح در استان فارس ادامه داد: برای 25 هزار و 459 متقاضی تا کنون پروژه و زمین مناسب اختصاص یافته و طرح های نهضت ملی مسکن با مشارکت این متقاضیان آغاز شده است، هفت هزار و 315 متقاضی در بانک های عامل حساب بانکی افتتاح کرده‌اند و زمینه دریافت تسهیلات برای آنان فراهم شده است. پروری با بیان جزییات بیشتری از اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان فارس گفت: از بین متقاضیانی که طرح نهضت ملی مسکن را آغاز کرده اند ، 162 متقاضی طرح را به پایان رسانده اند ، 481 واحد در مرحله نازک کاری است ، 3 هزار و 412 واحد در مرحله سفت کاری و اجرای سقف و 8 هزار و 607 واحد در مرحله اسکلت است.
    اصغر غلامی مدیر بنیاد مسکن شهرستان فراشبند نیز با ارائه گزارشی از پیشرفت طرح ها در این شهرستان بیان داشت : بیش از 2 هزار و 900 متقاضی نهضت ملی مسکن در این شهرستان نام نویسی کردند و پالایش تقاضاها صورت گرفت و طرح های مختلف اجرایی شده است.
    در پایان پروری معاون مسکن شهری بنیاد مسکن فارس ، محمود رضا طالبان مدیر کل راه و شهرسازی، و مسوولان از طرح های نهضت ملی مسکن شهرستان فراشبند بازدید کردند.