سرمقاله

بحران سرمایه در گردش در راه است / پیمان مولوی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • اعلام بسته تخفیفی ایرانسل ویژه روز جهانی ارتباطات
  • افتتاح پروژه‌های ارتباطی ایرانسل با حضور رئیس‌جمهور به مناسبت روز جهانی ارتباطات
  • افتتاح پروژه‌های ارتباطی همراه اول با دستور رییس‌جمهور سایت‌های 5G کشور از مرز ۱۸۰۰ عبور کرد در آستانه روز جهانی ارتباطات، سایت نسل پنجم همراه اول در کتابخانه ملی ایران افتتاح شد تا تعداد سایت‌های 5G کشور از ۱۸۰۰ عبور کند.
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 25523  |  صفحه آخر  |  تاریخ: 22 اسفند 1402
    «کتاب سال ایرانی پدیدارشناسی» منتشر شد
    دبیر «جامعۀ ایرانی پدیدارشناسی انجمن علوم سیاسی ایران» گفت: رویه ما در این کتاب آن بود که از پدیدارشناسی به نحوی ایجابی و برای فهمیدن مسائل پیرامون خود استفاده کنیم. بر همین اساس، پدیدارشناسی برای ما ایرانیان در حوزه‌های گوناگون، به‌خصوص در حوزه سیاست و امر اجتماعی، دارای اهمیت است.
    نخستین جلد از «کتاب سال ایرانی پدیدارشناسی» منتشر شد. این کتاب مجموعه مقالاتی از نویسندگان و پژوهشگران ایرانی و غیر ایرانی را شامل می‌شود که با ویراستاری علمی جهانگیر معین علمداری و حمید ملک‌زاده آماده شده و بر اساس توافق نامه میان انجمن علوم سیاسی ایران و انتشارات گام نو توسط این انتشارات منتشر شده است.
    در این خصوص، به مناسبت انتشار نخستین جلد از «کتاب سال ایرانی پدیدارشناسی»، حمید ملک‌ زاده، مدرس دانشگاه و دبیر «جامعۀ ایرانی پدیدارشناسی انجمن علوم سیاسی ایران»، در گفت‌وگو با ایسنا، بیان کرد: این اثر، جزو کتاب‌های سالانه است و به به عبارت دیگر هر سال یک بار منتشر می‌شود. «کتاب سال ایرانی پدیدارشناسی» در اصل ترجمه اثری با همین عنوان به شمار می‌آید که صاحب امتیاز آن انجمن علمی علوم سیاسی ایران است.